Годината не започна најдобро за синџирите на брза храна, при што ресторани како Wendy’s веќе забележуваат пад на продажбата во 2025 година. Високите цени и слабата вредност за парите ги оддалечуваат клиентите, а дури и кога посетуваат, трошат помалку. Брзата храна од достапна опција се претвори во луксуз, што доведе до намалена побарувачка. На пример, цените на основни артикли како чизбургерите на McDonald’s и нагетсите на Chick-fil-A се зголемени за 200% во последните пет години, што најмногу ги погодува потрошувачите од средната и ниската класа.

McDonald’s е еден од најпогодените синџири, со пад од 1.4% во продажбата во последниот квартал, што се припишува на високите цени и здравствени проблеми како листерија заразата. Слично на тоа, Wendy’s забележа забавување на растот, а компанијата вината ја припишува на лошите временски услови. Клиентите се жалат дека цените се преголеми – на пример, две порции Baconator и средни помфрити во Wendy’s чинат 25 долари, што за многумина е премногу.

Burger King има мал позитивен раст од 1.5% во профитот, благодарение на подобро управување од страна на новите франшизни сопственици. Сепак, компанијата признава дека временските услови може да имаат влијание врз продажбата. Од друга страна, Denny’s се соочува со 5% пад во приходите и планира дополнително затворање на 30 локации. Потрошувачите сметаат дека цените се превисоки во споредба со други ресторани со слична понуда.

Најлошата судбина ја доживеа Red Lobster, кој во мај поднесе барање за банкрот. Компанијата се соочи со зголемени трошоци за работна сила, инфлација и лошо финансиско управување. Обидите за привлекување клиенти со агресивни попусти, како неуспешната промоција „сè што можеш да изедеш од ракчиња“, дополнително го влошија финансиското здравје на брендот.