Придружете се кон успешниот тим на професионалци, посветен кон издигнување на Охридска банка Сосиете Женерал во референтна банка во односите со клиентите.
Оваа цел може да се оствари само со вистинските луѓе и со вистинскиот тим – преку заедничка работа и градење на тимскиот дух. Тимскиот дух – нашата прва вредност значи многу повеќе отколку само заедничка работа. Значи формирање цврсти и трајни релации засновани на почитување и доверба. Професионализмот и иновацијата го дополнуваат тимскиот дух, а вредности кои ги цениме се и одговорноста и посветеноста кон остварување резултати.
Доколку себеси се препознавате во овие вредности, Ве покануваме да станете дел од меѓународна групација со над 150-годишна историја која може да ви понуди работа во динамично опкружување со бројни можности за обуки и развој, на позицијата:

 

 

                                                 Администратор за поддршка и бекап локација
                                                                    (Скопје)

ГЛАВНИ ЗАДАЧИ И ОДГОВОРНОСТИ:
 ИТ поддршка за корисничка околина
 Инсталирање и конфигурирање на компјутерски хардвер, софтвер, системи, мрежи, принтери и скенери
 Мониторинг и одржување на компјутерски системи
 Навремено одговарање на прашања и барања за услуги
 Обезбедување на техничка поддршка за вработените во компанијата низ цела Македонија
 Поправка и замена на опрема по потреба
 Комуникација со надворешни партнери поврзани со сервис и одржување на опремата, организација на сервис на опремата
 Тестирање на нови технологии
 Администрација на ИТ бекап локацијата како втор администратор

 

 

ПОТРЕБНИ КВАЛИФИКАЦИИ:

 Завршен електротехнички факултет, отсек информатика или друг факултет за информатички и телекомуникациски науки;
 Пожелно е кандидатот да поседува сертификати од областа;
 Познавање на Microsoft Server околина;
 Тимски играч;
 Вештини за решавање на проблеми
 Способност за почитување на строго дефинирани рокови
 Способност за давање приоритети и делегирање
 Одговорна, прецизна, проактивна личност, ориентирана кон постигнување резултати.

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат горенаведените услови потребно е да испратат Професионална биографија (CV), најдоцна до 15.07.2018 год. на: [email protected] со задолжителна назнака „Апликација за Администратор за поддршка и бекап локација“.
Со испраќање на Вашата апликација давате согласност Вашите податоци да бидат задржани и користени од Банката во рок од една (1) година.
Напомена:
 Апликациите без назнака нема да бидат разгледувани.
Само селектираните кандидати ќе бидат контактирани за интервју.