Халкбанк АД Скопје е брзорастечка банка составена од тим од млади, амбициозни и мотивирани вработени. Во согласност со нашата стратегија, ние сме секогаш отворени за нови, едуцирани, трудољубиви, високо мотивирани и талентирани кандидати за вработување. Истовремено, на членовите на нашиот тим им нудиме одлични работни услови, конкурентни примања и бенефиции, како и континуиран кариерен и професионален развој, кои што ја рефлектираат улогата на Банката како водечка финансиска институција во локалниот финансиско-банкарски сектор.
Согласно тековните потреби, процеси и активности во Халкбанк АД Скопје, објавуваме оглас за прием на пополнување на следната работна позиција во Банката:
Асистент за усогласеност со прописи во Централата на Халкбанк А.Д. Скопје Референца Бр. 001/2019
Основните квалификации и барања кои кандидатот треба да ги исполнува за оваа позиција се:
- Завршено најмалку Високо образование – Правен или Економски Факултет;
- Работно искуство на иста или слична позиција од најмалку 3 години;
- Одлични познавања на англиски јазик за континуирана комуникација, пишување и читање.
Истовремено, кандидатот треба задолжително да ги поседува следните познавања, вештини и квалификации:
- Познавање на регулативата во Република Македонија особено прописите поврзани со банкарското работење;
- Следење и имплементација на меѓународната регулатива и пракса од областа на усогласеност со прописите;
- Идентификување и следење на ризиците од неусогласеност на работењето на банката со прописите;
- Проценка на ризикот од неусогласеност со прописите со цел да се разбере нивото на ризик, значењето и обемот на ниво на Банка;
- Анализирање на евентуалните неправилности и проблемите со неусогласеност;
- Давање предлози и превземање на активности за надминување на утврдените неусогласености;
- Развивање, координирање и превземање на разни иницијативи за тестирање и следење на усогласеноста;
- Придонесува за стабилни и ефективни контроли на усогласеност во рамките на организацијата;
- Оцена на потенцијалното влијание од промените во прописите врз работењето на банката и врз нејзиното окружување;
- Оцена на усогласеноста на новите производи, активности или системи во банката со прописите;
- Давање на мислења во врска со примената на прописите;
- Аналитичност, ориентираност кон решавање на проблеми и критичко размислување;
- Соработува со други организациски единици со цел создадавање на култура на усогласеност;
- Професионален пристап кон работните обврски;
- Чесност и доверливост;
- Одлични комуникациски вештини;
- Професионален изглед и однесување;
- Ефикасно менаџирање со време и почитување на рокови
Доколку сте заинтересирани за позицијата, ве охрабруваме да аплицирате најдоцна до 20-ти јануари 2019 година на следниов е-маил: [email protected] со назнака: Референца Бр. 001/2019 – Асистент за усогласеност со прописи.
За да аплицирате, потребно е да ни доставите ваше резиме (CV) на англиски јазик со фотографија, како и мотивациско писмо на горенаведената е-маил адреса. Сите останати начини на аплицирање ќе се сметаат за невалидни.
Со доставувањето на вашата апликација потврдувате дека прифаќате вашата апликација и лични податоци да бидат земени во предвид за идните потреби од нови вработувања на Банката.
Напомена: Во процесот на селекција, само кандидатите кои ќе влезат во потесниот круг ќе бидат контактирани и повикани на тестирање и/или интервју.