(Ројтерс) – Поп-ѕвездата Лејди Гага во вторникот објави линија на производи за убавина исклучиво за продажба на Амазон, како поттик за козметичкиот бизнис на онлајн почетникот.
Брендот, Хаус лаборатории, ќе започне во септември за купувачи во речиси десетина земји, вклучувајќи ги САД, Германија и Јапонија, рече Амазон.
Овој потег ја нагласува улогата на најголемиот светски онлајн продавач на мало кој ја зголемува конкуренцијата со традиционалните продавачи на козметички производи, како што се Ulta Beauty и LVMH , која неодамна лансираше бренд за убавина од пејачката Ријана.
Лејди Гага, која оваа година ја делеше наградата за Оскар за оригиналната песна “Shallow,”, рече дека Амазон беше вистински партнер, бидејќи ја прифати нејзината порака за самоприфаќање.
“Постојат компании кои ме гледаат и за што се залагам и начинот на кој го гледам светот, и ако тоа не е совршено во согласност со она што го прават … велат: Можете ли да промените половина од идејата ? , изјави пејачката за публикацијата” The Business of Fashion “, која ја објави веста претходно во вторникот. “Одговорот е не. Нема договор“.
Амазон во козметиката вклучува и приватна марка за нега на кожата наречена Belei.