Платформата сепак останува во сенка на YouTube

Рекламните агенции почнуваат да насочуваат се повеќе пари на “Facebook Watch”, но платформата за гледање видео продолжува да заостанува значително зад приходите и публиката наспроти YouTube, пишува Wall Street Journal.

Фејсбук го направи Watch за да привлече повеќе видео реклами со професионално креирани програми, како што е “Red Table Talk” на Пинкет Смит и “The Real World” на MTV. Покрај тоа, Фејсбук им овозможува на корисниците да испраќаат видеа кои се појавуваат во Watch и, ако бидат одобрени од компанијата, заработуваат пари од реклами.

Рекламни и агенции за купување реклами се состанаа со внимателен оптимизам во август 2017 година. Фејсбук има над милијарда корисници, но тие не го гледаат како место за гледање квалитетни содржини од овој тип.

“Јас не го користам Фејсбук на овој начин”, рече Џордан Џејкобсон, претседател на Социјалните мрежи во iProspect. “Но Фејсбук е сè уште еден од двата медиумски партнери во секој медиумски план, и тие имаат една од најголемите банки за профили во светот, па не сакав да ги отпишам “.

Агенцијата троши најмалку неколку стотици процентни поени повеќе за Facebook Watch оваа година, вели Џејкобсон.

Портпаролот на Фејсбук одби да коментира за износот на приходот за гледање видео од Facebook Watch.

Според рекламните агенции, тие почнале да го сакаат се повеќе Watch.

Постојат два начини да се купи видео реклама на Фејсбук. Агенциите за реклама можат да платат за да ги стават на Фејсбук на вести или да ги понудат пред или за време на видео, што обично е видео содржина во Watch.

Мајк Хенри, главен извршен директор на Open Slate, технолошка компанија која нуди услуги за брендирање на рекламни видеа за на YouTube и Фејсбук, тврди дека сите 40 клиенти кои користат производи на Фејсбук планираат да потрошат барем “шестцифрени, а понекогаш и седумцифрени” износи за реклами во Watch.

Во јуни, Фејсбук рече дека Watch има 720 милиони корисници месечно во светот кои имаат поминато најмалку една минута на платформата. Во декември, тие беа 400 милиони евра. За споредба, во мај, YouTube изјави дека има 2 милијарди месечни корисници, од 1,9 милијарди минатото лето.

Facebook Watch останува во сенката на Јутјуб, која годинава ќе генерира нето-приходи од 18 милијарди долари, според аналитичарот на Needham & Co, Лора Мартин.

 

Забрането превземање на содржината без претходно одобрение од редакцијата на БанкоМетар.мк