Е-трговијата учествува со 40% од продажбата на L’Oreal во Кина
Кина е „одлична лабораторија“ за козметичкиот гигант „Л’Ореал“ во однос на новите технологии, изјави главниот дигитален офицер на компанијата.
Таа е „најдигитализирана“ земја во светот, вели Љубомир Роше во интервју за CNBC.
Е-трговијата учествува со 40% од продажбата на L’Oreal во Кина, што е зголемување од околу 2% од 2012 година, вели Роше. За споредба, учеството на електронската трговија во деловното работење на компанијата во светот е 13,2%. „Размерот на промената е огромен“, додава Роше.
Тоа е пазар што многу потрошувачи купуваат преку апликации за размена на пораки како WeChat, така што L’Oreal ја интегрира технологијата за да им овозможи на луѓето да „пробаат“ кармин со тоа што самите ја покажуваат камерата на својот паметен телефон. Во сопственост на брендот за козметика L’Oreal е и Џорџо Армани кој стана првата луксузна линија што ја користеше технологијата WeChat во јули.
L’Oreal, кој е сопственик на обете марки на пазарот како Гарние и Мејбелин, како и луксузни брендови како Ланком и Кил, имал приход од 26,9 милијарди евра (29,4 милијарди долари) во 2018 година.
Дивизијата Азија-Пацифик на компанијата оствари приход од 7,4 милијарди евра во 2018 година, што претставува раст од 24,1% во однос на претходната година. За споредба, продажбата во Северна Америка достигна 7,2 милијарди евра, што претставува зголемување од само 2,7% во однос на претходната година.
Технологијата му помогна на Л’Ореал да достигне нови клиенти во помалите кинески градови, а неговото присуство во местата за е-трговија, како што се компаниите од Југоисточна Азија Лазада (сопственост на Алибаба) и Шопе, му дозволува да најде нови купувачи низ целиот регион.
Како и многу други компании, L’Oreal работи на дигитална трансформација, а Роше има задача да ја зголеми својата продажба преку Интернет, како и да управува со сите пазари на компанијата, да ги следи маркетинг инвестициите, дигиталните таленти и иновациите.
„Дигитализацијата е единствениот најголем двигател на трансформацијата во маркетингот“, вели Роше, додавајќи дека техниките на дигитален маркетинг се во состојба на „постојана револуција“.
Многумина од корисниците на L’Oreal се насочени кон Интернет, но очекуваат да ги користат нивните брендови како што прават во реалниот живот. На пример, ако клиент оди во луксузна продавница за шминка во стоковна куќа, таа може да добие совет од козметички консултант кој може да ги препорача вистинските производи. Оваа услуга, L’Oreal, има за цел дигитално да се реплицира со аквизицијата на ModiFace, компанија за виртуелна реалност во 2018 година, чија технологија им овозможува на луѓето да пробаат шминка преку Интернет.
Технологијата ModiFace се применува на сите брендови на компанијата, апликациите, веб-страниците и продавниците, а во јуни, L’Oreal исто така им ја стави на располагање на луѓето кои купуваат на Амазон во САД и Јапонија, што значи дека клиентите исто така можат да пробаат кармин од други брендови. ModiFace е исто така технологија која стои зад тестот за шминка на Џорџо Армани со WeChat и исто така ја лансираше апликацијата BeautyCam во Шопе во април. „Сите овие услуги ќе бидат голем дел од нашата маркетинг стратегија во иднина“, вели Роше.
Во студијата за козметика, луѓето ќе стапат во контакт со до 32 различни „точки на допир“ пред да купат, вели Роше. L’Oreal создаде внатрешен тим за да се утврди повратот на инвестицијата од дигитални кампањи и има 50.000 различни извори на податоци, од прегледи на YouTube Tube до статистика на ангажмани на Instagram.
Забрането превземање на содржината без претходна согласност од редакцијата на БанкоМетар.мк