Кризата го погоди германскиот автомобилски сектор, клучен фактор за успех за германскиот извоз, се вели во студијата на германската трговска и индустрија комора (ДИХК).

Проценките на тековната состојба во автомобилскиот сектор и во неговите добавувачи и очекувањата за следните 12 месеци нагло се влошија, според истражувањето на ДИХК, кое треба да биде откриено следниот вторник, а го доби и новинската агенција dpa.

Тековната оценка на автомобилската индустрија опадна четврти пат по ред, лизгајќи се на најниското ниво за десет години. Само 22% од испитаниците дадоа позитивна оценка за тековната деловна состојба, додека 55% сметаат дека е задоволителна и 23% лоша.

Разликата помеѓу оптимистичкиот и песимистичкиот рејтинг беше минус еден, што претставува намалување од 17 поени во однос на претходното истражување. Паралелно, 35 проценти од испитаниците велат дека нивните очекувања за наредниот период се полоши или полоши од порано.

Според ДИХК, производителите и добавувачите на автомобили се соочуваат со предизвици во бизнисот и трговијата заради огромните технолошки промени, клучен предизвик за овој сектор.

Автомобилските компании мораа да инвестираат многу во електрични автомобили за да ги исполнат построгите законски услови, а паралелно, нивните приходи претрпеа заради лошите услови на пазарот, објаснуваат авторите на истражувањето.

 

Забрането превземање на содржината без претходна согласност од редакцијата на БанкоМетар.мк