Мајкрософт тестираше 4-дневна работна недела во Јапонија и откри дека овој експеримент дава прилично неочекувани резултати.

Технолошкиот гигант бележи придобивки од продуктивноста од скоро 40 проценти по намалувањето на работното време во рамките на проектот чија цел е промовирање на поздрава рамнотежа помеѓу работата и животот.

Како дел од овој проект, Мајкрософт ги затвори вратите на компанијата за еден месец во петок за да им овозможи на 2.300 вработени 3-дневен викенд.

И во тој период компанијата ја мери продуктивноста (продажба по вработен) и бележи пораст од 39 проценти во однос на август 2018 година.

Една од клучните причини за една компанија е да ги ограничи состаноците на 30 минути.

Покрај придобивките од продуктивноста, „Мајкрософт“ забележа и пад на трошоците за енергија од 32,1 процент.

 

Забрането превземање на содржината без претходна согласност од редакцијата на БанкоМетар.мк