Ова доаѓа во време кога големите ланци на малопродажба во Велика Британија и САД затвораат десетици трговски центри заради конкуренцијата од електронската трговија
Најбогатиот човек во Европа инвестира повеќе од една милијарда американски долари во продавница за стоки во Париз, кога другите продавачи се откажаа од работните места, а евакуираните се собираат на Amazon.com, пренесува Блумберг.
Ла Самаритаин, дел од луксузната империја на милијардерот од ЛВМХ Бернард Арнo, треба да биде повторно отворена следниот април по 15-годишно реновирање. Ваквите храмови на луксузот со години ја стимулираа продажбата на мало, но ко-сопственикот на Луис Витон ја отвори страницата во 2001 година, а индустријата претрпе драматични промени. Купувачите на понудите се фокусираат на е-трговијата, наддавањето, а синџири на продавници како Меси во САД и Фрејзер и Дебенхамс во Велика Британија затвораат десетици молови. Барни од Њујорк во август беше заштитен од банкрот. Многу трговски центри на Западот се полупразни.
Арно сака да ја прошири својата империја и преку договор за стекнување на американскиот производител на накит Tiffany & Co. за сума од 14 милијарди долари. Ако дојде до реализација, тоа ќе биде најголемата аквизиција од француски бизнисмен досега.
Зошто се продава преку трговски центри во Париз? Краткиот одговор е заради Кина. И, заедно со трговската војна на САД, кинеските купувачи вршат притисок таа да прерасне во луксузната индустрија и тие се главните мотори на многу продавници со бренд LVMH во француската престолнина. La Samaritaine е реновирана за да привлече богати клиенти од целиот свет.
Малопродажниот простор во една од најголемите и најприфатливите стоковни куќи во Париз ќе биде преполовен на време за да се направи простор за хотелот со пет ѕвезди „Шевал Блан“, ресторани, канцеларии и брендираната бања на Кристијан Диор. Малопродажниот простор ќе го пополни брендот DFS во сопственост на LVMH, познат по својата стручност во продажба на парфеми Givenchy и чанти од Fendi, кои се многу барани од кинеските купувачи.
ДФС предвидува дека компактниот трговски центар со повеќе од 600 брендови ќе привлече неколку милиони посетители годишно.
„Бројот на странски посетители во Париз се зголемува секоја година“, рече Елеонор де Боисон, регионален претседател на ДФС. Клиентите стануваат „сè подетални околу изборот на производи и искуствата што ги нудат со продажбата“, додава таа.
LVMH се надева дека ексклузивните модни линии, локалните козметички брендови и рестораните, почнувајќи од луксузната гастрономија до објектите за јадење, ќе помогнат да се вратат локалните клиенти во продавницата.
Според извештаите на медиумите, ЛВМХ платила околу 225 милиони евра (249 милиони американски долари) за да ја преземе контролата над Самаритиан во 2001 година, а подоцна ги купила преостанатите акции за необјавена сума. Оттогаш, компанијата инвестираше 750 милиони евра во реновирање на просторот.
Во остатокот од зафатнината, каде пред извесно време, западната трговска област во близина на Лувр, властите во Париз инвестираа скоро една милијарда евра за поправка на железничката станица и трговски центар. Конкурентот на Арно во бизнисот со луксузни производи Франсоа Пино, основачот и сопственикот на Гучи, сака да гради музеј на современа уметност во близина.
„На високо конкурентен пазар во Париз, неопходно е да се разликуваме“, вели тој.
Забрането превземање на содржината без претходна согласност од редакцијата на БанкоМетар.мк