Во извештајот на маркетинг компанијата „Изеа“ се покажа дека просечната цена на спонзорираната фотографија на профилот на Инстаграм на влијателните личности од 2014 до 2019 година се искачи од 134 на 1.642 долари.
Бизнис Инсајдер пишува дека компаниите се спремни раскошно да плаќаат за фотографии, видеа, приказни и блогови. Но, еден експерт тврди дека тоа не значи дека традиционалното рекламирање ќе умре.
„Дигиталниот маркетинг е збор од човек на човек, но компаниите секогаш ќе ги мешаат традиционалните и модерните методи“, рече Јувал Бен-Итзак, главен оперативен директор на платформата за маркетинг на социјалните мрежи на Социјалбекерс.
Во извештајот се анализирани спонзорирани постови на Фејсбук, ЈуТјуб, Инстаграм и блогови и се испитуваа цените што беа постигнати од 2014 до 2019 година. Анализата покажа дека сите играчи на пазарот можат да заработат пари, од влијателни луѓе кои ги следат не помалку од 100 000 луѓе до познати личности од други индустрии, кои ги следат милиони или десетици милиони луѓе.
На пример, просечната цена на спонзорираната објава на Инстаграм порасна за 44 проценти само од 2018 до 2019 година, а спонзориран блог-пост во 2019 година чинеше 1.442 долари, додека во 2006 година чинеше 7,39 долари. Видеата на YouTube се најскапи и денес чинат во просек 6.700 долари. Статусот на Фејсбук, твитот и обичниот блог пост во 2019 година чинеа 395, 422 и 407 долари, соодветно.
Повеќе влијателни личности на социјалните мрежи значат и поголема контрола врз објавите, така што оваа година Instagram им забрани на тројца корисници да објавуваат содржина што промовира производи за слабеење. За нив се вели дека се „неодговорни“.
Истражувањето на Изеа укажува на тоа дека бројот на спонзорирани објави е зголемен за 150 проценти оваа година од минатата година и предвидува дека пазарот за маркетинг на влијателни личности ќе достигне 10 милијарди долари во 2020 година.
Забрането превземање на содржината без претходна согласност од редакцијата на БанкоМетар.мк