Продажбата на Интернет за Black Friday скокна за 20% споредено со 2018 година.
Американците потрошија рекордни 7,4 милијарди долари на Интернет за Black Friday, според фирмата за аналитика „Adobe Analytics“, цитирана од глобалните агенции. Ова е историски рекорд за набавки направени во Соединетите Држави на овој ден преку интернет платформите, забележува ДПА.
Петокот по Денот на благодарноста традиционално го означува почетокот на празничниот период за купување и е обележан со големи трговски намалувања. Последниве години следуваше бум во продажбата на Интернет во понеделникот по празничниот викенд – т.н. „Сајбер понеделник“.
Интернет тргувањето во петок, 29 ноември, беше едвај 500 милиони американски долари под цената на шопингот на сајбер мрежата, во понеделникот минатата година.
Продажбата на Интернет во црниот петок скокна за 20% од 2018 година.
За статистика, Adobe Analytics известува за трансакции направени во 80 од најдобрите 100 продавници во САД. Меѓу најпродаваните артикли беа мини-кукли LOL Surprise, тематски натписи на кои се карактеризираат ликовите од конзолите за игри Frozen 2, FIFA 20 и Nintendo.
Аналитичарите предвидуваат дека рекордот ќе биде надминат денес, на Cyber-понеделникот, кога потрошувачите ќе потрошат 9,4 милијарди долари.
Националната федерација за трговија на мало на САД очекува утре 69 милиони корисници да ги искористат предностите на мрежната продажба.
Народот што традиционално ги исполнува трговските центри за Black Friday е сé помалку бидејќи сè повеќе луѓе претпочитаат да купуваат од своите паметни телефони или компјутери. Продажбата во физичките продавници во петокот падна за 6,2 проценти, според првичните податоци на „ШоперТрак“.
Интернет продажбата на Денот на благодарноста достигна рекордни 4,4 милијарди долари, што е за 20 проценти повеќе во однос на минатата година. Околу половина од овие набавки се направени преку мобилни уреди.
Забрането превземање на содржината без претходна согласност од редакцијата на БанкоМетар.мк