Додека клиентите ширум светот се прилагодуваат на мерките за социјална оддалеченост, повеќе од три четвртини сега користат бесконтактно плаќање, се вели во студијата на Mastercard која опфаќа 19 држави.
Зголемената загриженост за хигиената за време на пандемијата „Ковид-19“ се чини дека ги охрабрува безконтактните плаќања бидејќи луѓето се воздржуваат од користење пари.
Од 17 000 луѓе од 19 држави интервјуирани од Мастеркард, 46% ја замениле својата класична картичка со оној што нуди бесконтактно плаќање – тој удел се зголемува на 52% кај оние под 35 години.
Повеќето испитаници (82%) сметаат дека бесконтакниот е без почист начин на плаќање, додека брзината и плаќањето се сметаат како придобивка што им овозможува на купувачите побрзо да влезат и излезат од продавниците.
Трендот на безконтактно плаќање се чини дека го надминува вирусот, при што 74% од испитаниците велат дека ќе продолжат да ја користат оваа опција откако ќе заврши пандемијата.
Блејк Розентал, шеф на решенијата за прифаќање на Mastercard, рече: „Социјалното растојание не е само да комуницирате едни со други, туку вклучува контакт со јавни споделени уреди како терминали за продажни места и бројачи за исплата.
„Безконтактното плаќање им нуди на потрошувачите побезбеден, почист начин на плаќање, брзина на плаќање и поголема контрола врз физичката близина во ова критично време“.
Забрането превземање на содржината без претходно одобрение од редакцијата на БанкоМетар.мк