Еден од победниците во корона кризата е компјутерскиот „облак“.
Кинеската интернет компанија Алибаба објави дека ќе инвестира 28 милијарди американски долари во cloud услуги во текот на следните три години бидејќи побарувачката за софтвер значително се зголеми за време на епидемијата на вирусот Ковид-19. Ова не е изненадувачки бидејќи во моментов има многу канцелариски работници. Ова исто така значи и поголема побарувачка за cloud решенија.
Работа во cloud значи складирање и пристап до податоците и програми преку Интернет наместо на хард диск. Ова значи дека вработените можат да пристапат до истите податоци заедно со колегите, без да бидат во канцеларијата.
Компаниите конкретно создаваат свои мега-мозоци, кои компактно складираат и истовремено го ставаат на располагање она што претходно беше расфрлано на многу индивидуални хард дискови. На многу места, облакот го заменува класичниот сервер. Покрај тоа, решенијата за видео конференции како што се Зум или Скајп се во пораст. Училиштата во домот исто така имаат придобивки од давателите на услуги во cloud бидејќи ова бара големи количини на виртуелен простор за складирање.
Според американскиот Институт за ИТ Истражувања Гартнер, употребата на облачни услуги значително се зголеми во последните години, со повеќе од 70 проценти од сите ИТ услуги што сега се обезбедени во облак. Американците предвидуваат дека глобалниот пазар за cloud услуги ќе се зголеми од 214 милијарди долари во 2019 година на 250 милијарди долари оваа година.
Забрането превземање на содржината без претходно одобрение од редакцијата на БанкоМетар.мк