Словенечката влада конечно дозволи доаѓање на нови технологии и начини на транспорт, вклучително и „Убер“.
Платформата, која е дел од економијата за споделување, ќе биде достапна и за патниците и за возачите во Словенија. Владата е убедена дека ова ќе ја направи понудата за транспорт поразновидна, а цените пониски, но соговорниците предупредуваат дека Uber не е нужно добра вест.
Со измените и дополнувањата на законот се менува спроведувањето на такси превозот и изнајмувањето автомобили со возач, а исто така се предлага намалување на административните бариери за спроведување на такси активности. Условите за користење на електронската апликација за такси превоз и при изнајмување на возило со возач се исти, што обезбедува еднаков третман на двата вида на превоз.
Таксиметрите повеќе не би биле задолжителни ниту за таксистите. Бидејќи цената на превозот и маршрутата се однапред договорени за превозот договорен преку интернет-платформата, што му дава на патникот сигурност околу давателот на услугата, барањата за дополнителна заштита, како што е таксиметар, се непотребни, велат од Министерството за инфраструктура.
Општините исто така ќе имаат право на глас при поставувањето на правилата бидејќи ќе можат да постават стандард за квалитет што го пропишува видот на погонот, изгледот на возилото и неговата старост. Според Министерството за инфраструктура, ова ќе им овозможи да ги следат еколошките цели на локалната заедница и да обезбедат соодветно ниво на превоз.
Градоначалникот Зоран Јанковиќ долго време се залагаше за доаѓањето на „Убер“ во Љубљана, додавајќи дека градот преку Убер ги нуди своите електрични возила што можат да бидат вклучени во возниот парк на „Убер“ и дека сите автомобили управувани од возачите на „Убер“ ќе мора да бидат „зелени“. Од друга страна, силното спротивставување на доаѓањето на „Убер“ во Словенија го изразија таксистите и синдикатите, а на нив се спротивставуваат и политичките партии со поизразен лев профил.