За време на пандемијата на коронавирусот, купувањето преку Интернет во Србија доживеа вистински „бум“, а досега најголемиот дел од храната се порачува на овој начин, дури 80 проценти, вели директорот на апликацијата за испорака „Глово“, Бранимир Џуровиќ, убеден дека овој начин на купување ќе ја преживее епидемија.
Остатокот, додаде тој, се однесува на козметика, книги и мали апарати за домаќинство.
Според него, најчесто нарачуваат млади и средовечни луѓе на возраст од 25 до 45 години.
„Претежно е деловен свет кој е сиромашен со време, така што или нема време да ја напуштите канцеларијата и да оди да јаде во ресторан, или кога ќе се врати дома од работа, тој повеќе би сакал да го поминува времето дружејќи се со членови на семејството подготвувајќи храна “, рече Џуровиќ за Танјуг.
Тој, сепак, посочува дека луѓето помлади од 25, па дури и 18, но и постари од 60 години, нарачуваат преку апликации и што е интересно наведува дека сè повеќе корисници се од дијаспората кои нарачуваат за своите роднини и пријатели во Србија.
И жените и мажите го нарачуваат истото.
Што се однесува до храната што ја барале за време на пандемијата, имало забележително барање за здрава храна, потоа храна што се смета за традиционална српска кујна, а исто така било барано и грчкото гиро.
Тој е убеден дека овој начин на трговија ќе продолжи и по пандемијата.
„Очекувам дека со скратување на времето за испорака и зголемување на обемот на достапност на стоките, феноменот на испорака ќе се одржи и ќе расте од година во година“, вели тој.
Коментирајќи ги приговорите што можат да се слушнат дека испораката на нарачката се одвива бавно во нашата земја, Џуровиќ наведува дека курирските услуги не се оптимизирани и дека се случува тие да не ја испорачуваат нарачаната стока пред врата.
Сепак, тој посочува дека сега има забележително подобрување на овие сегменти во споредба со пред една година, што сугерира дека целиот овој пазар оди во вистинската насока.