Веднаш штом беше деблокиран, се создаде „сообраќаен метеж“ во Суецкиот канал, бидејќи повеќе од 400 бродови чекаа крај на сагата со заглавена монструозност наречена ЕверГивен.

Кога конечно обезглавениот брод долг 400 метри го продолжи патувањето, поморскиот сообраќај во овој дел на светот заживеа. Бродовите што стоеја во близина чекајќи го ЕверГивен да го продолжат патувањето, трубаа на првиот потег кон својата цел. Сепак, тоа не е решение за сите нивни проблеми, ниту проблемите на оние кои управуваат со работата на Суецкиот канал.

Сега властите ќе мораат да се справат со нов предизвик – големата гужва во Суецкиот канал, бидејќи многу бродови трпеливо чекаа можност повторно да ја користат оваа рута, што ќе го сторат деновиве. Треба да се има предвид дека на некои бродови ќе треба да им се даде приоритетен премин, доколку носат расиплива стока, на која другите превозници сигурно нема да гледаат благонаклонето.

Според проценките на официјалните лица, ќе бидат потребни најмалку три дена да се расчисти толпата создадена со еднонеделната блокада на овој канал. Сепак, ќе бидат потребни недели, можеби дури и месеци, за да се врати сè во нормала и да се санира штетата предизвикана од блокирањето на атрактивната поморска рута, велат експертите.

Некои бродови се откажаа и тргнаа на заобиколен пат, околу Африка, а оние што чекаа да се одблокира Суецкиот канал наскоро ќе можат да поминат низ него, но сигурно ќе заостанат со својот распоред. Па дури и кога ќе пристигнат во пристаништата, таму може да ги пречека народот предизвикан од зголемениот интензитет на сообраќај во Суец.

Последната реперкусија од овој инцидент може да биде покачување на цената за транспорт на стока во Европа, пишува Би-Би-Си.