Американската медиумска мрежа Ен -Би -Си објави дека неодамна продала 30 секунди реклами за време на претстојниот Супербоул (финалето на сезоната во НФЛ) за рекордни 6,5 милиони долари.

Главниот маркетинг директор на NBC Sports, Ден Ловингер, им рече на новинарите дека рекламите за 52 -то издание на Супербол, што ќе се одржи на 13 февруари 2022 година, на стадионот „Софаи“ во Инглвуд, Калифорнија, се претежно продадени, а останатите само неколку празни термини.

Тој нагласи дека мрежата намерно ги штити поради големата побарувачка.

„Видовме барања за нашите преостанати рокови, но работиме прилично пребирливо за да го извлечеме максимумот од она што останува“, рече Ловингер.

Тој откри дека 30 секунди од рекламата се продадени за 6,5 милиони долари, а купувачите на рекламата ќе можат да се рекламираат и на настани како што се Зимските олимписки игри.

За време на педесеттото издание на Супербоул, беа платени 5,5 милиони долари за 30 секунди рекламирање, што е помал пад во споредба со една година претходно, кога беше потребно да се издвојат 5,6 милиони долари.