Голдман Сакс ја менува својата деловна политика и се врти кон богати клиенти Долго време се смета за врвната инвестициска банка на Волстрит, е под притисок да најде други извори на приходи за да ги надомести неизбежните промени што ги прави од тргувањето и склучувањето зделки.

Акционерите, според „Фајненшл тајмс“, со завист гледале како фирми како УБС и Морган Стенли создаваат механизми за управување со богатството што генерираат постабилни давачки.

Порано, брокерите и менаџерите на богатство бараа клиенти во банките на мало, во стоковните куќи и на телевизија со некои од најнезаборавните реклами во САД. Денешниот фрагментиран медиумски пејзаж го прави тоа уште потешко, особено затоа што Голдман сега бара само клиенти од високата класа, или како што деликатно го опишуваат како „богатство од соседството“.

Како правило, менаџерите на богатство им служат на клиентите со средства што може да се инвестираат од најмалку 1 милион долари, додека инвеститорите со „ултра висока нето вредност“ со 30 милиони долари или повеќе се квалификуваат за поперсонализирана услуга.