Компанијата одлучи да ги пререгистрира трговските марки во земјата
Американскиот производител на безалкохолни пијалоци The Coca-Cola Co., кој во 2022 година ги повлече брендовите Coca-Cola, Sprite и Fanta од рускиот пазар, поднесе три барања до Федералната служба за интелектуална сопственост (Rospatent) за регистрирање заштитни знаци на знаци на истото име, пренесува Ведомости повикувајќи се на базата на податоци на одделот.
Во март 2022 година, компанијата Кока-Кола објави прекин на работата во Руската Федерација на позадината на почетокот на војната во Украина. Тогаш компанијата објави прекин на производството и продажбата на сода под меѓународните брендови Coca-Cola, Sprite, Fanta во Русија и се фокусираше на производство на домашни брендови.
На крајот на јули 2022 година, руската поделба на Coca-Cola (Coca-Cola HBC Eurasia LLC) го смени своето име во Multon Partners LLC, по што започна производството на аналог на Coca-Cola – „Good Cola“. Овој пијалок по вкус се разликува од оригиналната Кока-Кола бидејќи е направен по различен рецепт.
Брендот „Good Cola“ од 2022 до 2023 година го зголеми својот удел од 2,8% на 25% и стана лидер во овој сегмент, според Ntech. Таму не се дадени апсолутни вредности. Уделот на Coca-Cola на рускиот пазар се намали од 20% на 4,8%, Fanta – од 3,1% на 0,2%, Sprite – од 1,7% на 0%.
Според известувањето на Multon Partners, приходите на компанијата во 2023 година се зголемиле за 4% во споредба со 2022 година на 77 милијарди рубли. Нето добивката изнесуваше 10 милијарди рубли во споредба со 4 милијарди рубљи една година порано. Во 2021 година, Coca-Cola HBC Eurasia LLC заработи 93,9 милијарди рубли, во 2020 година – 72,7 милијарди рубли. Нето добивката на компанијата во 2021 година изнесуваше 6,7 милијарди рубли, во споредба со 6,6 милијарди рубљи една година порано.