Акциите на H&M, кој исто така работи во Србија, паднаа за повеќе од 14 отсто, откако компанијата објави понизок раст од очекуваниот на добивката во вториот квартал. Ова фрли сомнеж на целата продажба во јуни и целта на профитната маржа за цела година- пишува Каматица.
Вториот по големина трговец на мало во светот рече дека оперативниот профит за периодот март-мај изнесува 7,1 милијарди шведски круни (672 милиони долари), што е под прогнозите од 7,37 милијарди шведски круни на аналитичарите, според анкетата на ЛСЕГ цитирана од Ројтерс.

Компанијата, исто така, рече дека студеното време веројатно ќе ја намали продажбата во јуни, која се очекува да падне за 6% во локални валути во споредба со истиот период минатата година.

Извршниот директор на H&M, Даниел Ервер, фрли сомнеж во способноста на компанијата да ја исполни својата цел за оваа година.

„Нашата цел на оперативната маржа за цела 2024 година од 10 проценти останува иста. Меѓутоа, условите за постигнување на тоа ниво станаа попредизвикувачки оваа година бидејќи се проценува дека надворешните фактори кои влијаат на нашите трошоци за набавка и приходите од продажба, вклучително материјали и девизи, ќе имаат повеќе негативно влијание отколку што очекувавме во втората половина од годината” – вели Ервер.