Apple сметаше на новите функции со вештачка интелигенција за да го направи iPhone 16 голем хит. Сепак, проценките пред продажбата укажуваат на послаб првичен одговор отколку што очекуваше Apple.
Продажбата на iPhone е на ниско ниво со години, а компанијата не понуди значајна причина за надградба од воведувањето на 5G технологијата со iPhone 12.
Оваа година Apple лансираше серија нови софтверски функции со елементи за вештачка интелигенција (не и вештачка интелигенција) надевајќи се тоа ќе биде доволно за да се заживее ентузијазмот.
Според аналитичарот Минг-Чи Куо, Apple продаде само околу 37 милиони единици во првиот викенд од преднарачките на iPhone 16, што е пад од 12% во однос на минатата година.
Посебно загрижува побарувачката за поскапите модели на iPhone 16 Pro, која е драстично намалена.
Аналитичарот на Wedbush, Ден Ајвс, го проценува бројот на уреди кои се нарачани однапред на околу 40 милиони, додека Анџело Зино од CFRA Research забележува пад на продажбата во споредба со минатата година.
Аналитичарите веруваат дека Apple може да се соочи со проблем кога се во прашање моделите што ги избираат корисниците.
Имено, побарувачката за поевтините модели на iPhone 16 и 16 Plus беше поголема отколку кај варијантите Pro и Pro Max, што може негативно да влијае на просечната продажна цена и вкупните приходи.
Во текот на првиот викенд на претпродажба, Apple продаде 9,8 милиони телефони iPhone 16 Pro и 17,1 милиони iPhone 16 Pro Max, што претставува намалување од 27% и 16% во споредба со минатата година.