Синдикатот што ги претставува машинистите на Боинг преговараше за нов предлог договор со кој ќе се обезбедат бонуси и зголемување на платите од 35 отсто во текот на четири години, во обид да се стави крај на скапиот прекин на работата и прекинот на производството на авиони што трае повеќе од еден месец.
Меѓународната асоцијација на механички и воздухопловни работници денеска изјави дека планира да одржи гласање за ратификација во среда , како што пренесува АП.
Последната понуда вклучува бонус од 7.000 долари, враќање на стимулации и подарежливи придонеси за 401.000 идни пензионери, вклучително и еднократен придонес од 5.000 долари плус до 12 отсто придонес од работодавачот.
Вршителот на должноста министер за труд на САД, Џули Сју, исто така одигра клучна улога во постигнувањето на договорот, бидејќи се состана со претставници на компанијата и синдикатот, покажувајќи ја загриженоста на администрацијата на Џо Бајден за економското влијание на штрајкот.
Околу 33.000 работници на синдикатот на Боинг на американскиот западен брег, повеќето од нив во државата Вашингтон, штрајкуваат од 13 септември . Прекинот на работата доведе до прекин на производството на најпродаваниот авион „737 MAX“ и неговите варијанти „767“ и „777“.
Синдикатот наводно побарал зголемување на платите за 40 отсто и враќање на дефинираните бенефиции за идните пензионери.
„Боинг“ соопшти дека просечната годишна плата за машинерите моментално е 75.608 долари.
Штрајкот го поттикна новиот извршен директор на Боинг, Кели Ортберг, да објави околу 17.000 отпуштања и да преземе рани чекори за да собере до 25 милијарди долари нови акции или долг за да ги зајакне финансиите на компанијата.
Американската авиокомпанија оваа година оди од криза во криза, почнувајќи од 5 јануари, кога за време на летот експлодирал приклучокот на вратата од авионот „737 Max“ во сопственост на Алјаска ерлајнс.
Главниот извршен директор на компанијата оттогаш си замина, производството е забавено додека регулаторите ја испитуваат безбедносната култура на компанијата, а во септември 33.000 синдикални работници стапија во штрајк.
Штрајкот чини околу 1 милијарда долари месечно, според еден аналитичар, а за да ги намали трошоците, производителот на авиони исто така најави дека ќе укине 17.000 работни места.