Производителот на луксузни стоки Хермес извести за повеќе од 10 отсто (11,3 отсто) пораст на продажбата во третиот квартал на 3,7 милијарди евра (4 милијарди долари) и покрај состојбата на глобалниот пазар на луксузни стоки и падот на продажбата во Кина, објави Франс прес.

Податоците се во согласност со очекувањата на аналитичарите за зголемување на продажбата од 11 отсто, додава Ројтерс.

Во Кина, Макао и Тајван, Хермес се издвојува од другите големи компании“ во секторот, рече главниот финансиски директор на компанијата Ерик де Алгует, нагласувајќи дека „нема прекин во овој тренд“.

Наспроти ова, продажбата во лидерот на луксузниот сегмент LVMH и францускиот моден конгломерат Kering објавија пад на продажбата во третиот квартал од 4,4 отсто и 15 отсто, соодветно, погодени од забавувањето на побарувачката за луксузни стоки во Азија.

Продажбата во Азија (без Јапонија) на Хермес, позната по чантите Биркин и Кели, дури забележа благ пораст од 0,6 отсто во третиот квартал на 1,58 милијарди евра, „и покрај падот на побарувачката“ во бутиците во Кина, Макао и Тајван , се вели во соопштението на групата.

Главниот финансиски директор на компанијата ја забележа „лојалноста на основните клиенти во Кина“, каде Хермес неодамна отвори продавница во Шенжен и планира да отвори уште две во Шенјанг и Пекинг.

Во Европа, без Франција, продажбата се зголеми за 18,8 отсто за периодот, на 584 милиони евра, „благодарение на силата на локалната побарувачка и динамиката на туристичкиот проток“, се вели во соопштението за печатот на групацијата.

Прометот во Франција се зголеми за 13,1 отсто на 365 милиони евра, и покрај „благото отстапување“ во продажбата во продавниците во Париз за време на Олимпијадата, „компензирано со многу силната продажба“ во бутиците во приморските региони на земјата, додаде Ерик де Алге.

Продажбата на кожни производи, основна дејност на Хермес, скокна за 12,7 отсто на 1,57 милијарди евра. Оние на нова облека и додатоци се зголемени за 12,1 отсто, на 1,13 милијарди евра, додаваат од компанијата.