Реформите имаат за цел да го стимулираат растот во клучните деловни области

LG Electronics најави серија организациски промени и извршни назначувања по одобрението од одборот на директори. Ова преструктуирање има за цел да ја забрза имплементацијата на среднорочната и долгорочната стратегија на компанијата, „Визија за иднината 2030“, насочена кон подобрување на внатрешната организациска синергија и воведување иновации во деловното портфолио.

Реструктуирањето се фокусира на прегрупирање на оперативните деловни поделби на LG за да се максимизира потенцијалот на постоечките бизниси, да се зајакнат услугите засновани на платформи, да се забрзаат B2B иницијативите и да се обезбедат нови двигатели на раст во перспективните сектори. За да ја спроведе трансформацијата, LG вработува искусни професионалци со експертиза.

Клучни промени во деловната структура

Ќе се создаде нов ентитет за поддршка на растот на бизнисот со греење, вентилација и климатизација (HVAC), клучна компонента на стратегијата за забрзување B2B на LG. Компанијата за продажба и маркетинг во странство сега ќе функционира како контролна кула за B2B во странство.

Дополнително, операциите поврзани со екранот – вклучувајќи телевизори, монитори и знаци – ќе бидат интегрирани за да се промовираат синергии и да се прошири бизнисот со услуги базирани на платформа. Новите двигатели на растот ќе бидат стратешки префрлени на компании со поголема деловна релевантност.

Сите четири компании сега ќе го вклучат „Solution“ во нивните имиња, што ја одразува еволуцијата на LG во снабдувач на решенија за паметно живеење што ги поврзува и подобрува искуствата на клиентите во различни средини, вклучувајќи домови, комерцијални простори, мобилност и виртуелни платформи.

Реструктуирање на компании

LG ги реструктуираше своите четири компании во Home Appliance Solution (HS), Media Entertainment Solution (MS) Company, Vehicle Solution (VS) Company и Eco Solution (ES) Company. Оваа реорганизација ги редефинира нивните улоги и идентитети во рамките на LG.

Компанијата H&A ќе биде преименувана во HS Company за да одговара на визијата за „Нулта работна куќа, создава квалитетно време“. За да ја поддржи оваа визија, LG ќе го премести Платформскиот бизнис центар – одговорен за планирање, развој и функционирање на LG ThinQ – директно под компанијата HS.

Оваа стратешка преориентација има за цел да ја воспостави компанијата HS како лидер во решенијата за вештачка интелигенција во различни простори, вклучувајќи домови, комерцијални простори и возила, ефикасно задоволувајќи ги потребите на корисниците надвор од традиционалниот амбиент за домаќинство.

Дополнително, компанијата HS ќе го инкорпорира делот за роботи на BS Company за да ги интегрира основните технологии за роботи во своите домашни решенија за роботи. Лиу Јае-чеол ќе продолжи да ја води компанијата HS.

Компанијата HE ќе го промени своето име во MS Company за да резонира со нејзината цел да стане моќна медиумска и забавна платформа. Компанијата ќе го вклучи бизнисот со прикажување на информации, како и бизнисот со информатичка технологија од компанијата BS, заедно со нејзиниот ТВ бизнис за да создаде синергија во операциите на хардвер и платформи. Парк Хјунг-сеи ќе продолжи да ја води компанијата MS, поттикнувајќи ја нејзината трансформација во медиумска и забавна платформа.

Компанијата MS ќе го забрза проширувањето на деловните области за услуги базирани на платформа со проширување на апликацијата на webOS, која првенствено се користи во паметните телевизори, на монитори, контролни табли и системи за забава во возилото. webOS ќе стане интегрирана платформа за содржини и услуги за внатрешна и надворешна употреба.

VS Company ќе ја консолидира својата улога, менувајќи го своето име од Vehicle component Solutions Company во Vehicle Solution Company, нагласувајќи го својот фокус на обезбедување иновативни решенија за целиот автомобилски екосистем. Еун Сеок-Хјун ќе продолжи да ја води компанијата.

Компанијата ЕС е новоформирана. Бизнисот со HVAC, до неодамна дел од компанијата H&A и значаен дел од B2B растот на LG, сега ќе работи како самостојна единица под ES Company. Ли Јае-сунг, актуелниот шеф на делот за бизнис решенија за воздух, ќе го преземе управувањето со компанијата ES.

Со оглед на проектната природа на бизнисот со HVAC и специфичната карактеризација на пазарот и неговите корисници, LG ќе работи како независна компанија ES, која се позиционира како глобален лидер во сложени решенија за воздух.

Дополнително, ES Company ќе го преземе бизнисот за полнење електрични возила од BS Company и ќе игра клучна улога во поттикнувањето на B2B растот во секторот за чиста технологија – еден од клучните двигатели на идниот раст на LG.

Во меѓувреме, за да ја подобри конкурентноста на B2B операциите во странство, LG ќе воспостави Оддел за подобрување на деловните способности B2B во рамките на компанијата за продажба и маркетинг во странство.

Главното биро за стратегии (ГСО), кое ќе делува како контролна кула на идната стратегија на LG, исто така ќе го надгледува забрзувањето на вештачката интелигенција и ќе реагира на глобалниот развој на вештачката интелигенција. Главната дигитална канцеларија, која досега беше одговорна за дигитални трансформации, ќе се реорганизира во DX центар и ќе биде преместена директно под ГО. Центарот DX ќе се фокусира на поттикнување деловни резултати преку генеративни технологии за вештачка интелигенција и ќе биде предводен од Чо Јунг-бум.

Јунг Пил-вон, актуелниот шеф на телевизиската групација за продажба и маркетинг во странство, е назначен за претставник во регионот МЕА, со оглед на неговото длабоко познавање на пазарите на Блискиот Исток и Африка. Покрај тоа, Ким Јунг-хо, Ким Јо-сеон и Чои Јунг-вон, кои ги водат под-одделите во Саудиска Арабија, Полска и Малезија, соодветно, се унапредени на извршни позиции. Сите нови состаноци важат од 1 декември, а унапредувањата стапуваат на сила од 1 јануари.