Зголемениот број нови енергетски возила во Кина и зголемениот број на автомобили кои се враќаат на замена го поттикнуваат растот на пазарот за рециклирање батерии. Според извештајот на кинеската централна телевизија (CCTV), статистиката покажува дека бројот на електрични автомобили во Кина веќе надмина 28 милиони.

Hydrovolt ще отвори завод за рециклиране на батерии във Франция

Вкупниот волумен на отповиканите батерии за напојување во земјата достигна 580.000 тони, а пазарот за рециклирање се очекува да надмине 100 милијарди јуани (приближно 14 милијарди долари) до 2030 година.

„Такси-батериите обично умираат по околу осум години, додека батериите на автомобили обично траат малку подолго, околу осум или девет години. Ја проценуваме батеријата врз основа на поминатото растојание и преостанатиот капацитет за полнење“, рече Лиу Ксијаохуи, претседател на Huanyu New Energy Technology Co – специјализирана за рециклирање, расклопување, тестирање и повторна употреба на отповиканите батерии.

Батериите обично се рециклираат кога нивниот капацитет паѓа под 80 проценти. Цената на рециклираните батерии варира во зависност од нивниот тип, преостаната вредност и трошоците за суровини.

Япония ще забрани износа на още промишлени продукти за Русия

Во моментов, компаниите за рециклирање батерии главно собираат батерии на големо од локални автобуски или такси компании или преку градење собирни станици, со помалку можности за директно рециклирање од индивидуални сопственици на возила.

Повеќето сопственици на автомобили одат преку производителите на автомобили за рециклирање или директно ги продаваат своите автомобили.