Audi ја затвора фабриката во Брисел по 75 години работа – На 28 февруари ќе се произведе последното возило, по што фабриката ќе биде затворена, а 3000 работници ќе останат без работа. Audi се обиде да спаси фабриката преку преговори со 26 потенцијални инвеститори, но преговорите беа неуспешни. Се разгледуваше и алтернативна употреба во рамките на Volkswagen групацијата, но и оваа опција пропадна. Електричниот Audi Q8 e-Tron, кој досега се произведуваше во оваа фабрика, во иднина ќе се произведува во Мексико.

Последниот ден од февруари – крај на 75-годишната историја на фабриката

Audi ќе ја затвори својата фабрика во Брисел откако не успеа да пронајде купувач или да обезбеди алтернативна намена за производствениот капацитет. Судбината на 3000 работници конечно е решена, а веста ја потврди портпаролот на компанијата, кој изјави дека 28 февруари ќе биде последниот ден кога од монтажните ленти ќе излезат возила, по што машините ќе бидат конзервирани.

  • „Сите обиди за спас се исцрпени и повеќе нема алтернативи. Последниот ден од февруари ќе биде и последен ден кога ќе излезат возила од фабриката, по што машините ќе бидат конзервирани“, изјави портпаролот на Audi.

Портпаролот истакна дека одлуката била одложувана подолго време со надеж дека ќе се појави решение, но на крајот биле принудени да го донесат овој тежок чекор.

Неуспешни преговори – 26 потенцијални инвеститори без интерес

Во изминатите месеци, Audi се обидувал да пронајде инвеститор кој би ја презел фабриката или би обезбедил нова намена за капацитетите. Најголемите надежи биле насочени кон кинескиот производител Nio, кој има амбиции за отворање погони во Европа. Сепак, овие информации подоцна биле демантирани.

Во продолжение, Audi водел преговори со дури 26 потенцијални инвеститори, но сите преговори завршиле без успех. Според информациите, главните причини за неуспехот биле недостатокот на програми за згрижување на работниците и одржливи планови за иднината.

Audi исто така разгледувал и можност за алтернативна употреба на фабриката во рамките на Volkswagen групацијата, но ниту оваа опција не донела резултати.

75 години историја – Од Volkswagen Polo до електричниот Audi Q8 e-Tron

Фабриката во Брисел има 75-годишна историја и важи за еден од клучните производствени капацитети на Volkswagen групацијата. Од нејзините монтажни ленти излегувале некои од најпродаваните модели на Volkswagen, како што се Polo, Golf и Passat, при што во најпродуктивните години се произведувале и до 200.000 возила годишно.

Во поново време, фабриката беше производствено седиште за електричниот Audi Q8 e-Tron, кој е дел од електричната стратегија на Audi. Но, новата генерација на овој модел ќе се произведува во Мексико, што дополнително го засилило притисокот врз иднината на белгиската фабрика.

Audi ја затвора фабриката во Брисел – Последниот ден на работа е 28 февруари, кога од монтажните ленти ќе излезат последните возила.

3000 работници остануваат без работа – Затворањето на фабриката ќе остави 3000 работници без работа, додека машините ќе бидат конзервирани.

Неуспешни преговори со 26 инвеститори – Audi разговарал со 26 потенцијални инвеститори, вклучувајќи го и кинескиот Nio, но сите обиди завршиле без успех.

75 години историја – Volkswagen Polo, Golf и Passat – Во фабриката се произведувале иконски модели на Volkswagen, а во последните години и електричниот Audi Q8 e-Tron, чие производство ќе се префрли во Мексико.