Banca Intesa Beograd, српската единица на италијанскиот кредитор Интеса Санпаоло, планира да дигитализира 95% од своите плаќања и 40% од целата продажба до 2021 година, изјави висок претставник на банката за „SeeNews“.
„Планираме да воведеме нова платформа преку Интернет и мобилно банкарство за поединци во текот на следната година која ќе им понуди на клиентите целосно ново банкарско искуство“, рече Зорана Бранковиќ, раководител на мулти-канален систем на Банка Интеса Белград, за SeeNews на маргините на неодамнешниот технолошки форум, IBM Think Summit , организирана од глобалната технолошка компанија IBM во Белград.
Банка Интеса ја избра платформата IBM API Connect за да го отклучи потенцијалот на внатрешни апликации и податоци. Платформата и помага на банката да ги исполни своите цели за проширување на деловните можности на нови пазари и искористување на нови приливи на приход над нејзините традиционални операции.
„Многу од операциите ќе бидат извршени дигитално од самите клиенти и тоа целосно ќе го промени начинот на кој ги сервисираме клиентите“, додаде Бранковиќ.
Нагонот кон дигитализација ќе ослободи ресурси во физичките гранки на банката за консултации и поголема продажба, објасни таа.
Во моментов, „Банка Интеса“ во Белград има 300.000 клиенти во мобилно банкарство и околу 160,000-170,000 во интернет банкарство. Повеќе од еден милион плаќања се вршат секој месец преку дигитални канали.
„Бројките зборуваат сами за себе. Ние ја искористивме моќта на нашата мрежа на филијали за да ја подобриме дигитализацијата, затоа што може да имате органски раст само до одредена точка, а потоа да престане. Постојат клиенти кои не го користат затоа што сметаат дека е комплицирано. Затоа имаме колеги од ограноците кои се достапни за да им помогнат секој ден “, коментира Бранковиќ.
Минатата година Банка Интеса Белград забележа раст од 20 до 30% од продажбата преку дигиталните канали.
Според привремената неревидирана финансиска состојба на банката објавена на нејзината веб-страница на корпорациjата, во првата половина на 2019 година, профитот по оданочување се зголеми за 19% во текот на годината на 6,6 милијарди RSD (61,5 милиони американски долари / 56 милиони евра)
Во 2018 година, профитот по оданочување на Банка Интеса во Белград се зголеми за 6,4% на 12,6 милијарди РСД (121 милиони УСД / 107 милиони евра).
Банка Интеса беше пионер на дигиталното кредитирање во Србија, се сеќава Бранковиќ.
„Нема документација, нема дополнителни услови. Едноставно пријавете се, аплицирајте и примате пари за 15 минути. Ние бевме првата банка што го сторивме ова во Србија во 2016 година, а уште две банки го направија годинава “.
Забрането превземање на содржината без претходно одобрение од редакцијата на БанкоМетар.мк