Американскиот ланец за брза храна ќе им понуди на своите клиенти растителни производи

Позната по своите вегански хамбургери, американската компанија Beyond Meat го освои главниот ланец за брза храна Kentucky Fried Chicken (KFC) за клиент. Компаниите објавија во понеделникот (по локално време) дека тие ќе се престават на пазарот со пилешко имитирано од зеленчук под брендот „Beyond Fried Chicken“.

Особено, овде се атрактивни пилешките крилца  таканаречени нагети – без никакви состојки на животните. Тие првично ќе бидат тестирани во објектот КФЦ во Атланта. Ако опциите за вегани се добро примени од клиентите, ланецот може да ги понуди низ цела Америка.

Тестот, што ќе се одржи во еден од рестораните на ланецот во Атланта, Џорџија, ќе ја направи KFC првата американска компанија за брза храна, која воведе алтернатива на пилешко од зеленчук, направено од Beyond Meat.

Партнерството на Организација за месо со гигантот за брза храна предизвика добро расположение на берзата. Акциите ја завршија седницата во понеделникот со раст на цените од 5,6 проценти.

Основана во 2009 година, американската компанија доживува брз раст. Акциите тргуваат далеку над нивната емисиона цена, иако еуфоријата значително се намали во последните неколку недели. Beyond Meat и нејзиниот конкурент Impossible Food ја користат предноста на трендот на здрав начин на живот со нивните алтернативи за месо, доставувајќи ги своите производи на повеќе ланци за брза храна во САД.

 

Забрането превземање на содржината без претходно одобрение од редакцијата на БанкоМетар.мк