Програмата за развој на Обединетите нации и Фондацијата „Ферчајн“ заеднички воведоа производ за кој се надеваат дека ќе го променат земјоделството во Јужна Америка на подобро.

Производот што го избраа е чоколадо. За овој чоколаден бар, се вели дека е „радикален“. Ова чоколадо е достапно од 14 октомври во две верзии, млечно и црно.

Она што го одделува овој чоколаден бар од оној што е достапен за сите нас во супермаркетите е дека на земјоделците кои произведуваат какао им се гарантира фер цена што ги задоволува нивните реални потреби за приход, велат лидерите на проектот.

Тие исто така имаат за цел да плаќаат на земјоделците побрзо од нивните колеги од масовниот пазар.

Ова всушност значи дека земјоделците ќе добијат 6-7 проценти од цената на какаото што се користи во производството на ова чоколадо. На пример, просечниот земјоделец кој одгледува како добива само 3 проценти од вкупната вредност од компаниите од Западот, се вели во извештајот.

„Овој експеримент е план за тоа како да се реши сиромаштијата. Ова ги менува правилата на играта затоа што можеме да им докажеме на компаниите и владите дека потрошувачите исто така бараат сè да биде фер “, рече Карло Руиз, шеф на проектот во Еквадор.

Земјоделците во Еквадор учествуваат во пилот-проект, во кој досега се произведени 20.000 чоколади. До крајот на пробата, бројот на земјоделци учесници треба да се искачи на 163.

Секој пакет за бонбони има код кој може да им донесе ново дрво на земјоделците. Едно скенирање ќе покрие една четвртина од тие трошоци, што значи дека купувањето четири чоколади ќе го покрие целото дрво, дозволувајќи му на земјоделецот да расте и да ги зголеми приходите соодветно.

„Повеќето потрошувачи разбираат дека има проблем со тоа како работат мултинационалните компании и производителите. Малите стануваат сиромашни, додека големите стануваат богати. Глобалните брендови трошат над 500 милијарди евра на маркетинг, потребни ни се само 160 милијарди евра за да се искорени светската сиромаштија. Колку би требало мултинационалните компании да инвестираат како дел од буџетите за рекламирање за да се дојде до нешто позитивно? Веруваме дека тоа е она што го сакаат и потрошувачите “, рече Гуваадо ван Стаберен, основач на Фондацијата Ферчајн.

Пакети со две 50 грамски чоколади се достапни на веб сајтот theother.bar за околу 3 евра.

 

Забрането превземање на содржината без претходна согласност од редакцијата на БанкоМетар.мк