Забраната на вработените за пристап до деловни мејлови надвор од работното време може да направи повеќе штета отколку добро, се покажало во студијата на истражувачите од Универзитетот во Сасекс, кои откриле дека забраната може да им помогне на вработените да се одморат, но исто така може да ги спречи луѓето да постигнат работните цели и да предизвикаат стрес.
Компаниите сè повеќе забрануваат употреба на е-пошта за заштита на вработените. Франција дури донесе закони за регулирање на ова прашање.
Но, телото за човечки ресурси на ЦИПД соопшти дека се согласува со наодите на универзитетот.
Според истражувањето, строга политика за употреба на е-пошта може да биде штетна за вработените кои имаат „високи нивоа на вознемиреност и невротизам“.
Ова е затоа што таквите вработени треба да се чувствуваат слободни да одговорат на „растечкиот куп е-пошта“ или може да завршат да се чувствуваат уште пооптоварени и под стрес, велат истражувачите.
Д-р Ема Расел, виш предавач по менаџмент на Факултетот за бизнис на Универзитетот во Сасекс, рече дека и покрај најдобрите намери на политика што ја ограничува употребата на е-пошта, треба да се избегне нејзината еднаква примена за сите.
Забраната за пристап е малку веројатно да ги воодушеви вработените во ентузијазам кои сакаат да работат со повисоки перформанси и кои повеќе би сакале да работат прекувремено за да ги завршат своите задачи.
Луѓето треба да ја третираат е-поштата на начин што одговара на нивната личност и нивните приоритети, се со цел да се чувствуваат дека соодветно се справуваат со нивниот обем на работа.
Некои компании ја ограничија употребата на е-поштата, вклучително и германскиот производител на автомобили „Фолксваген“, кој ги конфигурираше своите сервери за да можат да испраќаат е-пошта до вработените половина час пред почетокот на работниот ден, и половина час по завршувањето, додека испраќањето е-пошта е забрането во текот на викендот.
Минатата година, газдите на Лидл во Белгија го забранија целиот внатрешен сообраќај помеѓу 6 часот навечер и 7 часот наутро за да му помогнат на персоналот да ужива во слободното време.
Владите сега размислуваат како да ја прошират оваа политика.
Закон донесен во Франција во 2017 година бара компаниите со повеќе од 50 вработени да дефинираат часови и време во кои персоналот не треба да испраќа или да одговара на е-пошта, иако некои се сомневаат дека сите ќе ги следат правилата. Претходно оваа година, во Њујорк се дискутираше за предлогот градот да биде првиот во САД што ќе им овозможи на вработените да се „тргнат“ од маилови после работа.
Забрането превземање на содржината без претходна согласност од редакцијата на БанкоМетар.мк