Неговите политички испади, блискоста со Трамп и флертувањето со теориите на заговор – сето ова ги одбива купувачите и инвеститорите.

Тесла моментално е во голема неволја, за што сведочат агресивните финансиски понуди, моделите на Cybertruck кои се натрупуваат во застапниците и постојаното намалување на цените.

Сепак, проблемите не се ограничени само на САД. Во некои делови на Европа – особено во Германија – извршниот директор на компанијата, Илон Маск, предизвика сериозен бес со својот пресврт кон крајната десница, пишува Јалопник.

Според новото истражување на германскиот портал T-Online, во кое учествувале околу 100.000 испитаници, дури 94% од Германците изјавиле дека никогаш не би купиле Тесла, додека само 3% од нив рекле дека сепак ќе ја разгледаат можноста. За Тесла ова е катастрофална вест.

Се разбира, Тесла се соочува со зголемена конкуренција во сегментот на електрични возила, но тоа не е единствениот проблем. Т-Онлајн тврди дека личноста на Маск е огромен фактор за овој пад, а многумина се согласуваат со тоа.

„Неговите политички ескапади, блискоста со Трамп и флертувањето со теории на заговор – сето ова ги исклучува купувачите и инвеститорите“.

Меѓутоа, проблемот не се само неговите политички одлуки – тука се и неговите финансиски одлуки. Маск постојано ги намалуваше цените за да ја зголеми продажбата, што резултираше со брз пад на вредноста на користените автомобили на Тесла, според извештајот на T-Online.

Оваа ситуација не е ограничена само на Европа – истото се случува и во САД.

Колапс на продажбата на Тесла во Германија

Овој развој не е изненадување. Уште во јануари, продажбата на возила на Тесла во Германија падна за 59% откако Маск отворено ја поддржа екстремно десничарската партија AfD.

Во февруари резултатите беа уште полоши – пад од 76% во споредба со истиот период минатата година.

Тесла продаде само 1.429 возила во Германија во февруари, што на прв поглед може да изгледа како дел од општиот пад на пазарот на електрични возила.

Сепак, вкупната продажба на EV во Германија се зголеми за 31% во истиот период. Значи, ова не е проблем поврзан со електричните возила – ова е исклучиво проблем на Тесла.

Што понатаму?

Ќе биде многу интересно да се видат продажните резултати на Тесла во Германија по март. Со нетрпение се очекуваат и резултатите од првиот квартал на Тесла.

За разлика од другите производители, Тесла не објавува месечни бројки за продажба, па ќе мора да почекаме до средината или крајот на април за да добиеме вистинска слика за бизнисот на Тесла во претходниот период.