Мал дел од надежта се појави на европскиот пазар на автомобили: новите регистрации се зголемија во септември за прв пат оваа година. Регистрациите на електронски автомобили се особено високи, а еден производител на автомобили е особено изненадувачки.
Во Европската унија, бројот на новорегистрирани автомобили се зголеми за еден процент во споредба со истиот месец минатата година и изнесува 1,3 милиони, според Здружението на автомобилска индустрија (ВДА).
За прв пат годинава е забележан раст во споредба со истиот месец лани. Сепак, поради специјалниот ефект, септември 2019 година имаше релативно ниско ниво и еден работен ден помалку, додава ВДА.
Петте најголеми индивидуални пазари во Европа се развија поинаку: Италија ја покажа најсилната динамика со раст од десет проценти, Германија порасна за осум проценти. Од друга страна, Франција и Велика Британија загубија малку на годишно ниво, додека Шпанија беше двоцифрена.
ВДА потенцираше дека во текот на претходната година, и покрај растот на продажбата во септември, сите пазари сè уште беа „значително во црвено“. Првите три четвртини од оваа година забележаа голем пад на пазарот за автомобили како резултат на пандемијата на короната. Според информациите, до крајот на септември во Европа се регистрирани вкупно 8,6 милиони нови возила, за 29 проценти помалку отколку во истиот период минатата година.
Според консултантската фирма EY, септември забележа вистински бум за новорегистрираните електрични автомобили во Европа.
Во септември, скоро секој деветти нов автомобил на петте најголеми пазари во Германија, Велика Британија, Франција, Италија и Шпанија имаше електричен погон, со пазарен удел од 10,6 проценти.
Во Германија, „секој шести автомобил беше или електричен или plug-in хибрид“, објасни ЕЈ. Генерално, продажбата на електрични автомобили на првите пет пазари порасна за 199 проценти, скоро тројно. Највисоки стапки на раст има во Германија (плус 260 проценти) и Италија (плус 225 проценти). Во случај на plug-in хибриди, растот беше уште посилен: новите регистрации на топ 5 пазари пораснаа за 295 проценти. Франција и Германија забележаа највисоки стапки на раст.
Дајмлер, кој забележа загуба од 1,68 милијарди евра во текот на вториот квартал за време на пандемијата на короната, во меѓувреме презентираше неочекувано добри квартални податоци во четвртокот вечерта. Профитот пред оданочување изнесуваше 3,07 милијарди евра, објасни компанијата, цитирајќи, меѓу другото, „строга дисциплина на трошоците“ и „сеопфатни мерки за одржување на ликвидноста“.
Забрането превземање на содржината без претходно одобрение од редакцијата на БанкоМетар.мк