Причината е падот на продажбата
Германскиот автомобилски концерн Фолксваген ќе укине неколку стотици работни места во фабриките во Кина во следните 3 години поради пад на продажбата, објави ag. Блумберг, повикувајќи се на неименувани извори.
Според нивните информации, континуираниот пад на продажбата довел до значителни трошоци за компанијата, кои настојува да ги намали преку вакви мерки. Укинувањето на работните места во Кина се вклопува во стратегијата во која раководството на концернот си постави за цел да ги намали глобалните трошоци за 20% до 2026 година. “, со тоа што некои вработени, вклучително и средни и високи менаџери, ќе бидат информирани за намерите на компанијата уште оваа недела.
Според проценките на агенцијата, причините за падот на продажбата на Volkswagen во Кина се општиот пад на побарувачката на потрошувачите во земјата, како и зголемената популарност на електричните возила, вклучително и оние произведени од локалните конкуренти, вклучувајќи го и концернот BYD. Извори на ag. Блумберг истакна дека друг германски производител на автомобили, Ауди, исто така има намера да прибегне кон отпуштања во своите кинески фабрики.
На 19 септември, Manager Magazin објави дека Фолксваген планира да укине до 30.000 работни места во Германија на среден рок. Претходно, финансискиот директор на VW, Арно Антлиц, посочи дека две фабрики може да бидат изложени на ризик. Самиот производител на автомобили не можеше да ја потврди оваа информација. Преговорите меѓу Volkswagen и синдикатот IG Metall, кој ги застапува интересите на работниците, ќе започнат на 25 септември.
Весникот „Билд“ на 10 септември објави дека менаџментот на Фолксваген ги прекинала гаранциите за работа на своите вработени кои биле во нивните договори за вработување од 1994 година, отворајќи го патот за можни отпуштања. На 2 септември, агенцијата ДПА посочи дека Фолксваген дозволува затворање на погони и отпуштања како дел од програмата за штедење усвоена во 2023 година. Од гледна точка на одборот, треба да се изврши големо преструктуирање на марките на групацијата Фолксваген АГ. Дополнително, менаџментот верува дека поставените цели за заштеда на трошоците не може да се постигнат преку однапред планирани намалувања на работни места преку делумно пензионирање на вработените и еднократни плаќања.