Кинезите претпочитаат да купуваат стоки од локални производители
Големите меѓународни брендови бележат пад на продажбата во Кина бидејќи жителите на земјата консумираат повеќе локални брендови, објави Блумберг.
Изданието наведува дека продажбата на L’Oréal во Северна Азија, вклучително и Кина, паднала за 6,5% во третиот квартал на 2024 година. Извршниот директор на компанијата, Николас Хиеронимус, го припиша падот на продажбата во регионот на „потрошувачки песимизам“. Самата агенција пишува дека жителите на Кина се „сè поштедливи“. и затоа претпочитаат локални брендови пред западни.
Поточно, за разлика од француската компанија, кинеската козметичка компанија Proya Cosmetics Co. објави скок на продажбата и профитот од 21 отсто за три месеци, пишува Bloomberg. Надолен тренд во продажбата на западните брендови не се забележува само во областа на производите за убавина. Така, конгломератот LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) ги објави најлошите податоци за продажба во Кина од пандемијата. Кинеските синџири за кафе Luckin Coffee и Cotti Coffee се пред Старбакс, кој продолжува да губи удел на пазарот во Кина.
Трговците на облека Nike и Uniqlo исто така забележаа пад на продажбата на производи бидејќи кинеските потрошувачи претпочитаат поевтини локални алтернативи. Според кинескиот експерт Хернан Цуеи, кинеските потрошувачи „станале почувствителни на цените“. и затоа „бараат попрофитабилни производи во контекст на слаб економски раст“. „Локалните брендови победуваат“, заклучи тој.