Google го следеше својот ривал Faceebok, кој најавуваше забрана за онлајн реклами кои промовираат криптовалути и иницијални мнонетарни понуди заедно со “други шпекулативни финансиски инструменти” почнувајќи од јуни.
Компанијата соопшти дека забраната важи за сите крипто-валути “вклучувајќи, но не ограничувајќи се само на иницијали за монети, криптовалутни размени, криптовалутни паричници и криптовалутни совети за советување”. Google рече дека исто така ќе се обидат да ги затворат дупките кои овозможуваат рекламирање крипто-валути со намерно пропуштање зборови како ” биткоин “.
Во јануари facebook , исто така, објави забрана за рекламирање крипто-валути велејќи дека сака да ги заштити корисниците од измамите. ICOs биле многу популарни неодамна, и многу нови компании собраа пари со овој нов метод. Сепак, властите во САД и другите земји изјавија дека многу од овие ICOs се нелегални. Некои земји, вклучувајќи ја и Кина, веќе го забранија овој начин на собирање на пари.
Google ќе ја користи истата технологија за да забрани рекламирање на крипто-валутите како што тоа го користи против промовирањето фалсификувани предмети или сексуално експлицитни содржини. Основната дејност на нејзината матична компанија Алфабет е рекламирање, што претставува околу 84 проценти од својот приход.
“Ние немаме кристална топка за да знаеме каде иднината ќе оди со крипто-валутите, но видовме доволно штета на потрошувачот или потенцијал за штета на потрошувачите дека тоа е област со која сакаме да се обратиме со голема претпазливост”, рече директорот на Google на одржливи реклами Скот Спенсер за CNBC.