Во последниве години, над Денот на благодарноста во САД доминира Црниот петок и Киберпонеделникот

Кога Американците почнуваат да одбележуваат Денот на благодарноста во 19-тиот век, идејата била да се заблагодарат за добрата кои ги добиле во текот на годината, најмногу за добрата жетва. Неодамна, сепак се чини дека многу луѓе ги поминуваат празниците, мислејќи на тоа што го посакуваат, а не она што веќе го имаат, коментира Statista.

Во последните неколку години викендот околу Денот на благодарноста стана неверојатен фарса-шопинг и онлајн и во традиционалните продавници. Трговците се обидуваат да се изборат еден над друг, нудејќи најдобри шеми за црниот петок или за киберпонеделникот, а корисниците со подготвеност ја користат шансата да го започнат празничното шопинг лудило.

Не е изненадување дека се очекува овогодинешниот викенд по Денот на благодарноста да ги разбие сите рекорди за онлајн продажбите – уште еднаш. Според извештајот на Adobe Digital Insights вкупната продажба од е-трговија во текот на целиот викенд најверојатно ќе достигне неверојатни 23,4 милијарди долари, а Киберпонеделникот ќе се покаже како најголемиот ден за онлајн шопинг во американската историја.

Infographic: The Billion-Dollar Holiday | Statista