Шведскиот гигант Х&M се бори да ги врати потрошувачите. Новите инвестиции вклучуваат деби на ланецот во Грција, како и во Австрија, Норвешка и Ирска, како и лансирање на Х&M во Бразил.
„Ние сме на вистинскиот пат“, рече вчера Даниел Ервер, претставувајќи ги финансиските перформанси на шведската групација Х&M, која се бори да ги врати срцата и паричниците на динамичната публика.
Само една година откако е на чело на шведската компанија за брза мода, Ервер призна дека има уште многу работа да се заврши, посочувајќи дека Х&M очекува раст на продажбата од најмалку 10% и оперативни маржи од повеќе од 10% во долгорочно.
Инвестицискиот план на Х&M за 2025 година изнесува 12 милијарди евра и има за цел да ја подобри ефикасноста на мрежата на физички продавници, како и нејзиниот синџир на снабдување, кој сè уште страда од геополитичката криза, особено поради нарушување на транспортот во Црвеното Море. Минатата година шведската групација затвори 204 продавници, а отвори 88 нови. И за оваа година ќе се затворат повеќе продавници – поточно 109 – и ќе се отворат околу 80, соопшти То Вима.