Примената за сите производи што се продаваат во супермаркетите, било да се тоа млеко, леб, детергенти или чаршафи и пластични садови, на крајот ќе ја има мерката на таканареченото трајно намалување на цената, односно заложба за пад на цените за најмалку 5 отсто и за период не помал од шест месеци. Ова е предвидено во министерската одлука потпишана од министерот за развој Костас Скрекас за спроведување на новите мерки за борба против високите цени, пренесува Катимерини.
Според надлежни владини извори, не е исклучено во следните неколку дена во супермаркетите да се појават првите ознаки со посебна ознака за производите на кои е намалена цената, бидејќи веќе големите добавувачи најавија дека ќе направат трајно намалување на цените. Децениската криза го намали купувањето на храна во Грција за 2 милијарди евра. Освен месната индустрија НИКАС и млечната индустрија „Олимпос“ кои веќе дадоа релевантни јавни соопштенија, слични намери искажаа, според сигурни информации на „К“, пекарската индустрија „Карамолегос“, прехранбената индустрија ДЕЛТА, „Гиотис. “, индустријата за брашно „Лулис Милс“, индустријата за бисквити „Виоланта“, како и Кока-Кола 3Е.
Според истите информации, и некои големи синџири на супермаркети најавиле слични намери. Бизнисите кои учествуваат во иницијативата „Трајно намалување на цените“ мора да испратат писмена обврска до Министерството за развој до 30 ноември 2023 година. Предвидени се парични казни од 50.000 евра по шифра на производ, додека фалсификувањето на иницијативата или имитирањето на посебната етикета се казнува со парична казна од 10.000 евра по шифра и по продавница. Забележано е дека синџирите на супермаркети имаат рок од 25 дена од моментот кога добавувачот ќе ги извести за намалувањето на цената да ја стават посебната етикета на полицата на супермаркетите.