Местото на тестот е Канада, каде што ќе бидат достапни 12 недели во 28 ресторани

Сега Мекдоналдс, најголемиот светски ланец за брза храна, се „зарази“ со вегански хамбургери. Канада станува тест-база за американскиот ланец, која има намера да тестира нов вегански сендвич со растителното месо од Beyond Meat во своите 28 ресторани, од следната недела за 12 недели.

Новата плескавица треба да се понуди под кратенката „П.Л.Т“, што значи растение, зелена салата, домат (растение, зелена салата, домат). Полнењето на плескавицата беше направено исклучиво од Мекдоналдс во соработка со Beyond Meat, „за да се испорача иконскиот вкус што го познаваат и сакаат клиентите“, се вели во соопштението за медиумите, цитирано од ДПА.

Акциите на Beyond Meat, кои тројно се зголемија по ИПО-то во мај, додадоа околу 10 проценти во пред-тргувањето на Вол Стрит.

Со овој потег, Мекдоналдс им се придружува на своите конкуренти, како што се Тим Хортонс, КФЦ и Данкин Донас, кои веќе нудат производи од Beyond Meat. Мекдоналдс продава и вегански хамбургери во Германија и Израел, каде што Нестлe ги произведува со својот бренд Гарден Гурмет.

Мекдоналдс сè уште не нуди вегански хамбургери на домашниот пазар во САД. Спротивно на тоа, натпреварувачот Бургер Кинг веќе ги прави во Америка, потпирајќи се на вегански суплементи од Impossible Foods.

 

Забрането превземање на содржината без претходна согласност од редакцијата на БанкоМетар.мк