Земјата сака да го стимулира локалното производство на електрични автомобили, батерии и други компоненти за да се ограничи скапиот увоз и да се намали загадувањето.

Индија е подготвена да понуди разни попусти, така што трошоците за производство на Tesla Inc. да станат помали од оние во Кина ако производителот на автомобили се согласи да произведува автомобили во оваа јужноазиска земја. Ова за Ројтерс го изјави индискиот министер за транспорт Нитин Гадкари.

Неговата жалба дојде неколку недели откако компанијата на милијардерот Елон Маск ја регистрираше својата филијала во Индија – првите чекори за влез на пазарот, што може да се случи до средината на 2021 година. Според извори запознаени со ова прашање, ова ќе се направи со производство на седан Model 3.

„Наместо да склопуваат (автомобили) во Индија, тие треба да го донесат целото производство во земјата со ангажирање на локални добавувачи. „Тогаш можеме да понудиме поголеми попусти“, рече Гадкари во едно интервју. Сепак, не прецизира кои би биле овие повластени услови.

„Владата ќе се погрижи трошоците за производство на Тесла да бидат најниски во светот, дури и од Кина, кога ќе започнат да ги произведуваат своите автомобили во Индија. Ние ќе го гарантираме тоа “, рече министерот.

Индија сака да го стимулира локалното производство на електрични автомобили, батерии и други компоненти за да се ограничи скапиот увоз и да се намали загадувањето во нејзините големи градови.

Сепак, земјата се соочува со тежок предизвик ако сака да го освои Тесла. Компанијата не одговори на барањето за коментар од Ројтерс.

Младиот индиски пазар на електрични автомобили е одговорен за само 5.000 од вкупно 2,4 милиони. продадени автомобили во земјата минатата година, бидејќи лошата инфраструктура за полнење и високите цени ги спречуваат купувачите.

Во исто време, 1,25 милиони автомобили беа продадени во Кина, каде Тесла веќе произведува автомобили на алтернативна нова енергија, вклучително и електрична енергија, од вкупно 20 милиони продадени во 2020 година. Овој пазар е исто така одговорен за повеќе од една третина од меѓународната продажба на Tesla.

Индија исто така нема сеопфатна политика за електрични автомобили, како што е Кина, најголемиот пазар на автомобили во светот, за кој се бара од компаниите да инвестираат во овој сектор.

Според Гадкари, покрај најголем пазар, Индија може да биде и центар за извоз, особено со оглед на тоа што 80% од компонентите на литиум-јонските батерии се локално произведени.

„Мислам дека ова е win-win ситуација за Тесла“, рече министерот за транспорт. Тој исто така изјави дека сака да разговара со производителот за изградба на брза делница за хиперлуп помеѓу Делхи и Мумбаи.