Кинеската компанија Trip.com одлучи да поттикне 32.000 вработени да имаат деца.

Компанијата, која е една од најголемите онлајн туристички агенции во светот, нуди стимул од една милијарда јуани или 126.479.760 милиони евра за сите вработени со полно работно време кои биле вработени најмалку три години, без разлика на нивниот пол, позиција или локација на работа.

Оние кои ги исполнуваат условите ќе добиваат годишен бонус од 1.260 евра за секое новородено дете секоја година од првиот до петтиот роденден на детето.

„Со воведувањето на оваа поволност, сакаме да ги охрабриме нашите вработени да основаат или да растат семејство. Отсекогаш сум бил за тоа владата да дава пари на семејствата со деца бидејќи помага да се намалат трошоците за одгледување деца и им помага на повеќе млади луѓе да ги исполнат своите посакувам и имај повеќе деца“, рече извршниот директор на Trip.com, Џејмс Лианг.

Во јануари оваа година беше објавено дека населението во Кина почна да се намалува за прв пат по 60 години. Во 2022 година, бројот на жители се намалил за 850.000, што делумно е последица на пандемијата на COVID-19, според Националното биро за статистика. Земјата се бори и со намалениот наталитет и стареењето на населението.

Здравствената комисија на провинцијата Сечуан во јануари објави дека ќе им дозволи на невенчаните да имаат деца, а бројот на раѓања повеќе нема да биде ограничен. Пред оваа промена, Комисијата им дозволуваше на брачните парови да регистрираат само две деца. Новите мерки ќе останат на сила во следните пет години.