Успехот на Аивејс може да го отвори патот за другите кинески производители во Европа и европските потрошувачи во кои доминираат Фолксваген и Тесла

Моделот на спортски возила од Кина SUV (sport utility vehicle) од 28.000 американски долари ќе стане првиот играч на европскиот пазар на електрични возила создаден од втората по големина светска економија, пренесува Блумберг.

Атрактивната цена на автомобилот има за цел да го направи што е можно поконкурентен за европските потрошувачи, кои во моментот ги фаворизираат моделите на Фолксваген и Тесла.

Аивејс со седиште во Шангај успеа да ги обезбеди потребните лиценци и сертификати за пласирање на своите модели во европските земји, со планови да започне продажба во второто тримесечје на 2020 година, рече ко-основачот Фу Квен во интервјуто.

Аивејс планира да го лансира U5 во ноември.

Додека европската верзија на овој автомобил се очекува да биде прилагодена на локалните вкусови на потрошувачите и регулаторните барања, Аивејс може да се соочи со сериозни предизвици при привлекување купувачи на европските пазари во кои доминираат локални, американски и јапонски компании со децении.

Дебито на кинескиот производител на пазарот внимателно ќе го следат десетици други автомобилски компании на Небесната империја кои развиваат планови за глобален развој.

„Верувам дека ќе бидеме први“, вели Фу, додавајќи, „Другите сè уште се подготвуваат за тоа“, или нивните планови се далеку од слични амбиции.

Успешното лансирање на „Аивејс“ на локалниот кинески пазар ќе го спротивстави трендот на намалување на побарувачката на електрични возила. Продажбата на индустријата се намали во последниот квартал, а Пекинг од друга страна ги елиминираше субвенциите за производителите.

Влегувањето на европскиот пазар ќе означи историска промена, бидејќи продажбата на европските брендови во Кина со текот на годините претставуваше главен столб на голем дел од производствената моќ на автомобилската индустрија на стариот континент, а земји како Германија се засилени во напорите да ја направат технолошката транзиција кон почисти возила. Убедувањето на европските потрошувачи дека кинеските автомобили можат да ги исполнат нивните очекувања и барања е еден од главните предизвици на Фу. Неуспехот на другите кинески компании го задуши имиџот на азиските компании во очите на Европејците, но во исто време, Фу се надева дека претстојните успеси на кинеската автомобилска индустрија, како и на кинеските технологии воопшто, можат да градат цврста доверба.

 

Забрането превземање на содржината без претходна согласност од редакцијата на БанкоМетар.мк