ПЕКИНГ – Кинеските сајтови за е-трговија ги отстранија производите на “Долче и Габана”, во услови на револуционерна реакција против рекламната кампања што беше прогласена за расистичка од познати личности и од социјалните медиуми.

Рекламите, објавени претходно оваа недела, за да го привлечат интересот за шоуто во Шангај, прикажаа кинеската жена како се бори да јаде шпагети и пица со стапчиња за јадење, што предизвика критики од потрошувачите.

Грешката беше дуплирана уште кога сликите на екранот беа дистрибуирани преку интернет од приватниот разговор на Instagram, во кој дизајнерот на брендот Стефано Габана изјавува  “Кинеска неписмена и смрдена мафија” и ја користи емотивата за насмевка за опишување на земјата. Брендот вели дека сметката на Габана била хакирана.

Во услови на повици за бојкот, околностите се закануваат да прераснат во голем неуспех за еден од најпознатите модни брендови во Италија на клучен пазар, каде што ривалите од Луј Витон од LVMH до Керинг Гучи се борат да се прошират.

Кинеските купувачи сочинуваат повеќе од една третина од купувачите за луксузни производи ширум светот и повеќе купуваат на домашниот пазар, наместо при патувањето во странство.