Кинескиот производител на електрични возила (EVs) BYD потпиша нов договор со партнер во странство кој ќе му овозможи да го прошири своето присуство на европскиот пазар. Француската компанија за лизинг на автомобили Ayvens во официјалното соопштение на 2 јули соопшти дека потпишала меморандум за разбирање со кинескиот гигант во неговото седиште во Шенжен, чија цел е да ја олесни дистрибуцијата и продажбата на патнички автомобили и лесни комерцијални возила на корпоративни и мали бизниси во Европа.
Меѓународните и локални корпоративни клиенти на Ayvens на Стариот континент ќе имаат корист од најновите понуди и решенија во областа на електричните возила – од консултантски услуги и оперативен лизинг до услуги за наплата од почетокот до крајот на патувањето – за целиот опсег на BYD модели, француската компанија известува компанијата. Ајвенс ќе нуди и лизинг услуги на мали и средни претпријатија и индивидуални клиенти преку дилерската мрежа на кинескиот производител. Првично ќе бидат достапни во Франција, Холандија, Белгија и Луксембург, а во иднина се очекува нивниот опсег да се прошири и на другите европски пазари.
Ayvens и BYD, исто така, ќе истражуваат дополнителни можности во малопродажните и оперативните услуги за лизинг за да ја олеснат транзицијата на Стариот континент кон електрични возила. „Иновациите и соработката се клучни двигатели за унапредување на глобалната транзиција кон возила со нова енергија. Нашата заедничка работа со Ayvens ја одразува нашата заедничка визија за забрзување на развојот на пазарите на електрични автомобили во Европа“, рече претседателот на кинескиот гигант, Ванг Чуанфу.
Тоа е најновата иницијатива на BYD за проширување на своето присуство во странство и покрај наметнувањето на дополнителни царини од страна на Европската комисија за увоз на електрични автомобили од Кина, кои стапуваат на сила на 4 јули. Во Франција, кинескиот гигант учествуваше на локален автомобилски саем пред околу две години – на 17 октомври 2022 година – каде што претстави три модели на целосно електрични автомобили: Atto 3, Tang и Han, но оттогаш не направи повеќе се движи.
Стратегијата на BYD е да се здружи со воспоставените локални застапници кои ја споделуваат визијата на кинескиот производител за услуги на клиентите.
Во првата половина на 2024 година, кинескиот гигант продаде 1.612.983 автомобили напојувани со нови извори на енергија – за 28,46% повеќе од првите шест месеци од 2023 година, според податоците собрани од кинеската веб-страница за следење на индустријата CnEVPost. Во периодот јануари-јуни во странство се продадени 203.404 автомобили – пораст од 173,80 отсто.