Најголемиот хард дисконт од Италија Еуросоин планира да започне големи операции оваа година со отворање на првите 20 маркети во Хрватска
Eurospin, најголемиот дисконт во Италија, годинава започнува големи меѓународни операции со отворање на првите пазари во Хрватска, објави Retail Serbia. Планот е да се отворат најмалку 20 маркети на национално ниво во првиот бран на експанзија, додека долгорочните планови се дека компанијата ќе стане најголемиот конкурент на германскиот Лидл со отворање на вкупно 100 маркети низ цела Хрватска.
Евроспин ја испита можноста за влез на српскиот пазар, но како што пишува „Retail Serbia“, сè уште не е донесена таква одлука. Во текот на следните неколку месеци, Еуроспин планира да ги отвори своите први пазари во Малта.
Повеќе од 15.000 работници
Еуроспин С.П.А. е основана во 1993 година преку група партнери со долгогодишно искуство во малопродажба и во моментов работи во Италија и Словенија со повеќе од 1.100 маркети. Малопродажната мрежа се развива преку пет компании во Италија и една во Словенија.
Компанијата вработува повеќе од 15.000 работници и, покрај својата малопродажна мрежа, има десет дистрибутивни центри во Италија и еден во Словенија. Опсегот на пазарот на Евросин содржи околу 2.000 производи за храна и не-храна, вклучително и предмети за домаќинството.
Забрането превземање на содржината без претходно одобрение од редакцијата на БанкоМетар.мк