Mastercard ги претстави своите планови за модернизирање на екосистемот за плаќањa бизнис на бизнис (B2B) преку Mastercard TrackTM.

Марката Track претставува трансформациска промена за добавувачите и клиентите: решенија што ќе ја намалат сложеноста, ќе ги намалат трошоците и ќе ги автоматизираат процесите.

„Светот на деловниот бизнис е забрзан, но исплатите што го овозможуваат тоа се заглавени во неутрален формат – проверките на хартијата и рачното фактурирање треба да бидат укинати, работното време треба да се користи на повеќе стратешки улоги, а на позадинските канцеларии им се потребни алатки за да се поедностави бизнисот“, рече Џејмс Андерсон , Извршен потпретседател, Сектор за комерцијални производи.
„Mastercard Track им помага на продавачите и на партнерите со клиенти да се решат во системските предизвици на меѓу-компаниските плаќања, откривајќи го начинот на кој компаниите испраќаат и примаат средства за да може исплатите на B2B да одржат чекор со иновациите и да ги ослободи претпријатијата од системски неефикасности“.

Mastercard ја лансираше Track во 2018 година како платформа за тргување за решавање на потребите на идентитет, усогласеност и управување со плаќање. Да бидеме сигурни, овластената база на податоци на повеќе од 210 милиони регистрирани субјекти ширум светот, трговскиот именик е централна компонента на проширениот пакет на производи и услуги. Следењето сега ќе ги опфати сите тековни и идни производи за плаќање B2B – збирка алатки и услуги што драматично ќе го подобрат и поедностават начинот на плаќање и примање на компаниите.

„Веруваме дека сега е време да го измислиме тој екосистем од 125 трилиони долари“, додаде Андерсон.

„Со сите видови исплати под еден покрив, врски со речиси сите деловни партнери виртуелно да плаќаат низ целиот свет и иновациите кои веќе ја дигитализираат и автоматизираат инфраструктурата, Мастеркард е партнер уникатно позициониран за да обезбеди неспоредливи можности за драматично подобрување на начинот на работење на деловните активности“.

Услугата за плаќање Mastercard Track ќе биде развиена на глобално ниво, започнувајќи со пазарот на САД во првата половина на 2020 година. Компанијата ќе го направи производот достапен преку добавувачи и клиенти кои ќе го вклучат во постојната понуда на производи.

Во моментов е ексклузивно тестирана од клиенти во Северна Америка, пред да биде достапна на пазарот.

 

Забрането превземање на содржината без претходна согласност на редакцијата на БанкоМетар.мк