Ексклузивните партнерства со upSWOT платформата и апликацијата FinalPrice се осврнуваат на слабите точки на паричните текови, најголемиот предизвик со кој се соочува секторот за МСП.
Мастеркард најавува партнерства со платформата upSWOT fintek и апликацијата за резервации за патувања FinalPrice за поддршка на МСП преку решенија за полесно управување со паричните текови, најголемиот проблем со кој се соочува секторот.
За време на пандемијата, многу мали и средни претпријатија се најдоа во ситуација да мора да се соочат со непознати проблеми. Една од најголемите промени во многу компании е преминот кон дигитален бизнис и иако некои компании во секторот за мали и средни претпријатија првично не сакаа да го сторат тоа, во моментов 70% од нив или додадоа нови дигитални можности или ги подобрија своите постојни канали на трговија со дигитални услуги .
Сепак, дури и дигиталната трансформација не ги спречи тешкотиите со кои се соочуваат малите и средни претпријатија, и како резултат тие претрпеа сериозни удари, честопати оние поврзани со паричните текови. Всушност, без оглед на индустријата или големината, 82% од малите бизниси не успеваат поради недоволно или неправилно управување со готовинскиот тек. Од оваа причина, решенијата развиени од Mastercard, како и вредните подобрувања развиени преку партнерства, се клучни за ублажување на ваквите притисоци, така што компаниите можат непречено да работат. Најновите примери за ова се партнерства со upSWOT платформата и апликацијата FinalPrice:
Бидејќи мерките за ограничено движење почнуваат да се тресат низ целиот регион и ние влегуваме во фаза на закрепнување, транспарентноста на протокот на пари ќе биде повредна од кога и да е за непречено функционирање на МСП. Соработката на Мастеркард со платформата upSWOT резултира во софтвер кој ги анализира клучните податоци и однесување на потрошувачите, давајќи им на МСП предвидувања и релевантни препораки кои можат да им помогнат да бидат проактивни во водењето деловни активности. Покрај тоа, банките можат да ја користат оваа алатка за да добијат понатамошен увид во финансиите на клиентите за да им обезбедат персонализиран пристап.
Ограничувањата за патувања се очекува полека да бидат укинати, сепак, патувањата остануваат една од најголемите трошоци за малите бизниси. Практичната апликација за резервации на FinalPrice го поедноставува процесот нудејќи враќање на парите за патните трошоци. Овој бренд направи револуција во секторот за резервации на патувања преку Интернет кога стана првата онлајн туристичка агенција која воведе опција за зачленување на „патувања како услуга“ затоа што обезбедува најниски и најдобри цени за патувања со собирање понуди од бројни хотели, авиокомпании и компании за изнајмување автомобили . Нема скриени такси, а преку партнерство со Мастеркард, МСП низ Европа можат да се вратат на деловно патување и да добијат пристап до најдобрите цени со ексклузивно враќање до 35%.