Најголемиот синџир за хамбургери во светот привлекува клиенти со технолошки иновации и промоции

Мекдоналдс ги надмина очекувањата за продажбата во вториот квартал во воспоставените американски претпријатија, бидејќи најголемиот синџир за хамбургери во светот привлекува се повеќе клиенти со надградени ресторани и нови промоции, објави Ројтерс.

Акциите на компанијата, која е вклучена во индексот на синиот чип на Дау Џонс, се зголеми за 2 отсто на рекордно високо ниво од 218,96 долари. Така стана третиот главен синџир на ресторани што оваа недела достигна врв.

Мекдоналдс е уште еден синџир за ресторани што најавува стабилен раст, поттикнат од нови дополнувања на менито, проширување на услуги за испорака и подобрени технологии. Претходно, Chipotle мексиканската скара и “Старбакс” исто така објавија силни продажби.

“Овие три компании ја користат нивната оперативна скала и бизнис сила за надминување на нивните помали конкуренти и генерираат многу силен раст во продажбата и профитот”, вели аналитичарот Боб Дерингтон од Телзи советодавната група.

Пазарот на американски ресторани стагнира со намалување на сообраќајот на купувачите во текот на изминатите неколку години, поради зголемениот број синџири за брза храна и појавата на услуги за снабдување, како што се DoorDash и Uber Eats. Тие принудени да воспостават синџири за да најдат нови начини за привлекување и задржување на клиенти.

Мекдоналдс, како и неговите конкуренти, ги редизајнира своите 14.000 американски ресторани, кои се најголемиот пазар на компанијата. Тие воведоа дигитални штандови за нарачки и ја подобри својата мобилна апликација за повторно да го повтори својот успех на меѓународните пазари.

Компанијата додаде нови промоции како мени од 1,2 или 3 долари, како и поширок спектар на закуски, како што се Donut Sticks.

“Клиентите ни дадоа награда за инвестициите што ги правиме”, изјави извршниот директор Стив Итерсбрук на состанокот со аналитичарите откако беа објавени резултатите.

“Ние направивме значителен напредок во испораките во текот на изминатите две години”, рече тој, додавајќи дека се очекува да се претворат во бизнис од 4 милијарди долари профит во 2019 година.

Продажбата во американските ресторани, кои постоеја најмалку 13 месеци, пораснаа за 5,7%, што е нивниот најголем раст од 2015 година. Аналитичарите предвидуваа раст од 4,47%.

Во светот, продажбата во рестораните кои се отворени повеќе од една година пораснаа за 6,5%, надминувајќи ги очекувањата за зголемување од 5,08%, поддржани од силните перформанси во Велика Британија, Франција и Германија.

Вкупните приходи остануваат непроменети на 5,34 милијарди долари во вториот квартал до 30 јуни, но се малку над очекувањата за 5,33 милијарди долари.

По исклучувањето на еднократните ефекти, Мекдоналдс заработил 2,05 долари по акција, што е во согласност со очекувањата на Волстрит.

 

Забрането превземање на содржината без претходно одобрение од редакцијата на БанкоМетар.мк