Коронавирусот ги држи инвеститорите тензични ширум светот, но сега во Кина се појавија првите профитери на заразната болест.

Поради затворање на фабриките и ограничувањата за патувања, многу Кинези остануваат дома и треба да поминат време. Поради ова, Интернет-игрите и видео апликациите добија милиони преземања и преземања во последните неколку недели.
Инвеститорите сега го открија трендот, дозволувајќи им на производителите на игри и видео платформи да експлодираат со цени на берзата.

Само во Кина, пет развивачи на игри, вклучително и Ourpalm, забележаа пораст на стапката од десет проценти. Ова е максимално дозволен дневен плус.

Во Хонг Конг интернет-компанијата Tencent порасна за два проценти, двојно посилно од пазарот. Акциите на видео платформата Билибили, сместена во Соединетите држави, пораснаа за скоро седум проценти. Исто така профитираше операторот за пребарување Baidu и ривалот на Амазон, Алибаба.

„Времето поминато пред мојот екран вчера надмина десет часа“, изјави еден човек од Шангај на една социјална мрежа, додавајќи: „Што предлагате да правам друго освен да гледам во мојот телефон?“

Задолжителната пауза воведена од многу кинески институции за сузбивање на ширењето на заболувањето на белите дробови, предизвика зголемување на бројот на преземања на видео апликации.

„Веруваме дека кинеските компании за Интернет и логистика се донекаде заштитени од ефектите од епидемијата на вируси“, напишаа аналитичарите од Бернштајн истражувања. Исто така, придонесува за фактот дека вирусот на корона го засилува трендот на набавки и услуги преку Интернет. Се повеќе компании сега го земаат во предвид ова: Дури и компании кои традиционално претпочитаат да ги покажат своите производи во големи изложбени салони, како што се „Тесла“ и „Дајмлер“, сè повеќе ги рекламираат своите модели преку Интернет.

 

Забрането превземање на содржината без претходно одобрение од редакцијата на БанкоМетар.мк