Истражувањето на 2.000 луѓе во Велика Британија од страна на деловната разузнавачка компанија RFI Group откри дека повеќето од 18 до 24 години ги ставаат Аmazon и PayPal над банките, кога се бара да рангираат голем број организации од тоа колку им веруваат за споделување и безбедност на нивните лични информации.

Постојат слични истражувања во САД, каде што 73% од младите велат дека ќе бидат повеќе се возбудени поради новите финансиски услуги кои ги нудат Google, Amazon или Paypal, отколку нивната банка.

MasterCard и Visa исто така се рангирани над банките во истражувањето на RFIGroup, иако под Amazon и PayPal.

 

 

 

Наодите доаѓаат во пресрет на сериозни ИТ проблеми вo банките (губење на податоци и хакерски напади). Една од најголемите банки во Велика Британија, е наведена како најголема причина зошто младите не им веруваат на банките. Некои клиенти не беа во можност да пристапат до нивните сметки во текот на неколку недели, а неколку пријавиле дека добиле пристап до сметките на другите луѓе.

77% од јавноста во Велика Британија соопшти дека не веруваат дека Facebook ќе ги држи своите податоци, откриено е истражување на RFI Group. Истражувањето беше спроведено во пресрет на скандалот Cambridge Analytica со кој се истакнува количината на податоци кои Facebook ги собира за корисниците и ги користи за пласирање на реклами на платформата.

Многу од банкарските и финансиските услуги долго време се загрижени дека технолошките гиганти како Amazon, Google и Facebook би можеле да направат заговор за префрлање во финансиски услуги, а новите британски закони наречени “Отворено банкарство” им даваат потенцијално полесен пат во системот.

Истражувањето на RFI Group откри дека само 16% од Британците се свесни за новите правила за “отворено банкарство”, кои стапија на сила во јануари, додека само 3% се свесни за PSD 2, што е нова европска регулатива со која се наложуваат слични промени како во “Отвореното банкарство”. “